Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg fikk telefon fra byens ungdomshjem i dag. De ringte for å varsle meg om at min datter hadde hatt overnattingsbesøk av en gutt som hadde vært på rømmen i forrige uke. Datteren min bekrefter dette for meg når jeg spør, og sier det er fordi hun synes så synd på gutten som ikke vil være på ungsomshjemmet. Gutten går i klassen hennes. Hvordan ville du reagert på dette?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan er det mulig at du ikke har fanget dette opp før nå?
Gjest missLady Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Du merket ikke at datteren din hadde overnattingsbesøk??
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan er det mulig at du ikke har fanget dette opp før nå? Godt spørsmål...... Bor i et stort hus med mulighet til å krabbe inn vinduet hvis bare den som står inne, åpner opp.
Piper Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg ville snakket med henne, og forklart henne at menneskene rundt gutten helt sikkert har vært urolig for han. Derfor kan hun ikke la han få lov til det, uten at de har spurt på forhånd. Jeg ville nok ikke kjeftet på henne, for det virker jo som hun bare vil hjelpe han. Kanskje dere kan lage en avtale emd ungdomshjemmet, der han får lov til å overnatte hos dere av og til men da på eget rom?
Vodecka Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Er det kjæresten eller bare en gutt ho vil hjelpe? Jeg skjønner godt at ho vil hjelpe til og tror jeg ville sagt det til ho at du har forståelse for det, men som Piper sier at det er mange som blir bekymret når han er vekk og heller prøve å ordne det på en annen måte, hvis mulig for din del.
Gjest Wrangler Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Helt enig med flere her. Veldig positivt at hun har omsorg for denne gutten. Men lag klare avtaler om at de MÅ gi beskjed og heller avtale overnatting på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå