Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvilke erfaringer har dere med pergo?

2- Fikk dere EL - hvor lang tid tok det?

3. Hvilke bivirkninger hadde dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruse
Skrevet

Jeg har hatt 3 runder med pergo, ikke fått eggløsning på de to første, ikke fått testa meg på den siste ennå. Bivirkninger: kviser!!

Skrevet (endret)

1. Dårlige (3 x dobbel dose)

2. Aner ikke blodprøvene var så tvetydige og gyn. ble ikke enig med seg selv engang.

3. Intens hodepine hver dag etter kl.12

Enorme hetetokter

Et underliv som ikke fungerte, tørt, sårt, vondt, kunne knapt ha normal sex på 12mnd uten store smerter... Jævlig!! Og hedligvis veldig sjeldent.

Endret av Strix
Gjest Gjest
Skrevet

Mannen gikk en runde på prego og vi fikk klaff på første forsøk deretter (fra før hadde vi prøvd i over to år). Tror ikke det var tilfeldig. Han merket ingen bi-virkninger.

Skrevet
Mannen gikk en runde på prego og vi fikk klaff på første forsøk deretter (fra før hadde vi prøvd i over to år). Tror ikke det var tilfeldig. Han merket ingen bi-virkninger.

Mannen?!?

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk svimmelhet,synsforstyrrelser,kviser,utrolig vonde pupper,blødninger i hytt og pine,kvalme,diare' og så vonde eggstokker at jeg vurderte legevakta her en kveld. Etter 2 runder så er jeg enda ikke gravid.

Skrevet

1. Hvilke erfaringer har dere med pergo?

Tok først to doble kurer, den siste kuren ble jeg gravid, men hadde dessverre en ma i uke 8+3. Etter dette har jeg hatt to enkle kurer, tok den siste tabletten i dag, så da er det bare å vente å se...

2- Fikk dere EL - hvor lang tid tok det?

Fått EL alle gangene, syklus på 31 dager hver gang og el ca 14 dager før

3. Hvilke bivirkninger hadde dere?

Ikke hatt så mye bivirkninger....kun hetetokter og sure oppstøt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...