Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 Er det noen fra Notodden her som kan fortelle hovrdan det er å bo der. Og komme med forslag om hva ne skal gjøre hvis en ikke kjenner noen og vil gjerne bli kjent med noen. Er det noen plasser som er bedre en andre. Jeg tar i mot alt av råd og tips.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 Vi er samboerpar i slutten av 20 årene og midten av 30 årene.
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Hmmm. Vel, jeg ville aldri bosatt meg på Notodden. Er ikke derifra, men har venner som bor der. Det spørs helt på hva dere er ute etter, og hvilke interesser dere har. Jeg vil vel si at Notodden har få tilbud - sett i mine øyne. Hvis du spesifiserer mer, kanskje jeg kan svare bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #5 Skrevet 10. juli 2003 Vi er egentlig ikke ute etter noe spesielt. Jeg er student i Notodden, men jeg går desentralisert så jeg har bare vært der noen får uker. Og da har jeg ikke vært noe annet en på skolen og på hybelen. Han liker å danse og jeg kan ikke å danse. Finnes det danse kurs der??? Hvorfor ville du ikke ha bodd der? Håper du svarer meg.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 Notodden er en liiten by. Jeg bor i nærheten, så jeg kjenner jo plassen i en grad. I og med at det er en liten plass, er det ikke det fleste tilbudene der. Men det kommer jo an på hva du er vant med fra før, hva du trenger og ikke mist om du har venner der f.eks. Kan tenke meg at det går noen danse kurs der er du heldig. Men det er ikke noen danseskole eller noe altså. Det er et skikkelig rånested med kjøring opp og ned hovedgata og det som følger med. Syns heller ikke at det er en pen plass. Helt seriøst, da ville jeg heller flyttet til Bø, 20 min. unna, eller bosatt meg i noe større byer som Skien eller Porsgrunn, ca en time unna. Fortell hva det blir til da! Og bare spør om det er mer du lurer på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå