Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 I sommer skal jeg i bryllup, og er da 8 mnd på vei. Hva skal jeg ha på meg da? Forslag? Og hvor finner jeg slike klær? Forslag? Håper på hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Hei! Du er ikke så heldig at du har en bunad med skjæring over magen? Det har jeg og håper å kunne bruke den på 17. mai. Ellers så er det jo ikke det store utvalget på H&M, men hva med de butikkene som heter Svangerskapet eller 9 måneder? Har aldri vært der, vet ikke om de har litt penere tøy enn H&M. Men det er ikke lett -vi får bare gjøre det beste ut av det! Og en gravid kvinne er jo vakker uansett -ikke sant? (Føles ikke akkurat sånn når jeg ser meg selv i speilet om morgenen, nei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 H&M har ikke noe særlig av mammatøy,men kikk på BB tøyet,der er det mye mere utvalg og noe er faktisk lekkert Prisene er jo å leve med,og de har ikke det typiske mammatøysnittet. Ellers er det en kjede som heter Stor Mote,masse lekre sett og pentøy,prisene gjør ett større innhogg i lommeboka,men som sagt,lekre plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Prøv butikken Svangerskapet i Oslo (også netthandel). http://www.svangerskapet.no Lykke til! Klem fra Qlio 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Slår et slag for "9 måner". Der har de masse fine sommerkjoler, som absolutt kan brukes i bryllup! Symre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå