Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 I sommer skal jeg i bryllup, og er da 8 mnd på vei. Hva skal jeg ha på meg da? Forslag? Og hvor finner jeg slike klær? Forslag? Håper på hjelp..
Havfruen Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Hei! Du er ikke så heldig at du har en bunad med skjæring over magen? Det har jeg og håper å kunne bruke den på 17. mai. Ellers så er det jo ikke det store utvalget på H&M, men hva med de butikkene som heter Svangerskapet eller 9 måneder? Har aldri vært der, vet ikke om de har litt penere tøy enn H&M. Men det er ikke lett -vi får bare gjøre det beste ut av det! Og en gravid kvinne er jo vakker uansett -ikke sant? (Føles ikke akkurat sånn når jeg ser meg selv i speilet om morgenen, nei...)
Freetime Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 H&M har ikke noe særlig av mammatøy,men kikk på BB tøyet,der er det mye mere utvalg og noe er faktisk lekkert Prisene er jo å leve med,og de har ikke det typiske mammatøysnittet. Ellers er det en kjede som heter Stor Mote,masse lekre sett og pentøy,prisene gjør ett større innhogg i lommeboka,men som sagt,lekre plagg
Gjest Qlio Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Prøv butikken Svangerskapet i Oslo (også netthandel). http://www.svangerskapet.no Lykke til! Klem fra Qlio 12
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #5 Skrevet 22. april 2002 Slår et slag for "9 måner". Der har de masse fine sommerkjoler, som absolutt kan brukes i bryllup! Symre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå