Gjest Gjest Moi Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Skal ha 30 årslag om kort kort tid, og er nesten ferdig med invitasjoner. Så begynte jeg å tenke... Bilder av meg selv, ikke så mange, fra forskjellige aldre... Too much? Tacky? Eller bare moro?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Skal ha 30 årslag om kort kort tid, og er nesten ferdig med invitasjoner. Så begynte jeg å tenke... Bilder av meg selv, ikke så mange, fra forskjellige aldre... Too much? Tacky? Eller bare moro? Bare morro
Weleda Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Bare moro Jeg var i 30-årsdag for en liten stund siden, og på invitasjonene hadde bursdagsbarnet bilder av seg selv som en slags bord rundt hele invitasjonen, i all slags situasjoner, "vanlige" bilder, tullebilder ++. Veldig morsomt!
Gjest Gjest Moi Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Syns også det hadde vært fint og fått, men det føles bare litt rart ut å lage noe med bilder av meg selv.. Men, får prøve å se hvordan det blir. Takk for innspill...
Reveal Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Dog var vi fler som arrangerte felles 30 års lag sammen, men vi brukte alle spebarnsbilder av oss selv- med noe i teksten ala; Tenk- disse nurkene er nå blitt 30- og dere kjenner de bedre som "navn". Bildene hadde en plan. Under laget arrangerte vi quizz om oss selv- hvor en av oppgavene var å sette riktig navn på riktig baby. Ekstra morro ble det når 4 av 6 grupper navnet den ene babyen som broren hennes (hun hadde som liten alle de personlige trekkene som storebroren har nå...)
MissStiles Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Skal ha 30 årslag om kort kort tid, og er nesten ferdig med invitasjoner. Så begynte jeg å tenke... Bilder av meg selv, ikke så mange, fra forskjellige aldre... Too much? Tacky? Eller bare moro? Ja det synes jeg også høres bra ut. Det ser sikkert fint ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå