Gå til innhold

Cruise i Karibien

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_reiselysten_*
Skrevet

Er det noen som har vært på cruise i Karibien?

Vi har veldig lyst til å reise på en slik tur, men vet egentlig ikke helt hva vi går til. Vi ser for oss 1-2 uke en eller annen gang mellom september-09 og april-10, og med utreise i Miami.

Hvilken rute er fin å dra på? Noen spesielle selskap som er å anbefale? Hvor mye penger ender man opp med å bruke (det meste av mat og opplegg ombord er vel stort sett inkludert?) utover det man betaler på forhånd?

Hvordan er lugarene? Bør man spandere på seg en litt ordentlig lugar, eller er også de litt rimeligere lugarene greie?

Og er egentlig dette en grei ferieform for et par på 30 uten barn? Er ikke interessert i et party-cruise, men vil jo helst ikke ha bare gamlinger rundt oss heller.

Alle erfaringer tas i mot med takk :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke vært på noe cruise i Karibien, men i middelhavet. Jeg er selv 19 år (reiste med svigers) og syntest ikke det kun var gamle folk. Selvfølgelig er det noen av pensjonistene som unner seg et cruise, men det var også mange småbarnsfamilier og andre som var på bryllupsreise, feiret et 25 år langt ekteskap, en rund dag eller lignende. Cruise er helt topp! Du får oppleve så mye på så kort tid. Det er bare helt fantastisk, og kan anbefales på det sterkeste. Det er god service og utrolig god og variert mat. Det er noe for enhver smak i både matveien, show og aktiviteter.

Kos dere på noe jeg tror kommer til å bli en helt fantastisk ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...