Gjest MB Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Vet ikke hvordan det er med dere, men om jeg drømmer noe "kult" så sender jeg alltid mld til kjæresten min om det i søvne. Og det er ikke alltid like forståelig. Sendte i natt en mld til han, rundt 03.00; Beit noe om det på velfefonen niti de ringte sin kjedet.. Det har ingen sammenheng i det hele tatt Skjønner virkelig ikke hva jeg kan ha drømt... Noen andre som gjør som meg? ;P
The Kitten Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Vet ikke hvordan det er med dere, men om jeg drømmer noe "kult" så sender jeg alltid mld til kjæresten min om det i søvne. Og det er ikke alltid like forståelig. Sendte i natt en mld til han, rundt 03.00; Beit noe om det på velfefonen niti de ringte sin kjedet.. Det har ingen sammenheng i det hele tatt Skjønner virkelig ikke hva jeg kan ha drømt... Noen andre som gjør som meg? ;P Jeg gjør ikke slikt. Kanskje en idé å legge mobiltelefonen vekke fra sengen?
Red headed girl Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Ja, uff! Gjer det her av og til eg og.. Siste ut var til kjæresten min: "Haha! Stilte klokka mi på nåke anna ei måneds tid!" Høh?! Ka har eg meint med det her liksom? Og det verste var at eg har skrive heilt korrekt og uten tastefeil:p
Mir Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Ja. Jeg har sendt følgende. ( på engelsk siden jeg bor i utlandet ) "Are you being bored. Being.Bored ? " og "I know. can you have diare around 2pm tomorrow?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå