Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest WalterEgo
Skrevet

Hvordan ville dere reagert på følgende?

Dere blir med en fremmed fyr hjem og har sex. Dagen etterpå tilbyr han basic sminke, babywipes, bind/tamponger ved evt. behov, ny tannbørste slik at dere kan freshe dere opp. Dere visste det ikke lå igjen fra x'en, men noe han har kjøpt inn for de damene han drar med hjem.

Omtenksom gentleman eller kynisk player som tydeligvis har hatt mange der før?

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Oi!

Jeg ville personlig vært veldig skeptisk!

Høres litt for merkelig ut for min del, og hadde nok ikke tatt det positivt =p Eller om man bare er ute etter et one night stand er det jo kanskje greit å kunne få dette?

Skrevet

:fnise: En mann med dokurv!

Enten er han ekstremt serviceminded, eller så har han veldig mye damebesøk.

Skrevet

Jeg hadde syns det var skikkelig ekkelt...

Gjest KateW
Skrevet

Det hadde jeg reagert på! Spesielt bind/tamponger.... Så du noe blod, hadde jeg vel spurt...

Skrevet

Merkelig, spør du meg! Ville også vært skeptisk!

Hadde et forhold med en man for noen år siden, han sa han hadde en eks som hadde en skuff med manneting, men at han ikke kunne finne på å ha kvinnesaker liggende hjemme.

Skrevet

:ler:

Om jeg hadde likt det eller ikke, hadde avhengt av mine motivasjoner for å være sammen med denne mannen. Dersom vi var enige om at den var en ONS ville jeg syntes det var kjempeservice, og ingen grunn til å bli skremt av at han har hatt mange før. Dersom jeg derimot håpet på et forhold med mannen hadde det vært ubetinget negativt.

Gjest WalterEgo
Skrevet
Det hadde jeg reagert på! Spesielt bind/tamponger.... Så du noe blod, hadde jeg vel spurt...

Ved eventuelt behov skrev jeg. Gap opp! Her kommer teskjeen, VED EVENTUELT BEHOV!

Gjest KateW
Skrevet

TRENGER INGEN TESKJE!

Men hvis man har mensen og har sex, så skjønner jeg jaggu ikke at han må presisere ved eventuelt behov, da vet han jo at du har mensen, og hvis dere har sex og du ikke har mensen så trenger han vel ikke tilby deg tamponger?

Forøvrig, som Ciara sier, så er det på sett og vis litt service...

Skrevet

Hørte av en kamerat at han hadde kommet hjem til ei dame som hadde noe av det samme, så ikke bare gutta tydeligvis...

Men ja, litt creepy

Gjest WalterEgo
Skrevet

OK, takk for innspill!

Det er ONS som er situasjonen jeg tenker på BTW.

Men for å kanskje gjøre det mer konstruktivt.

Hva ville dere satt pris på å få/at han har ved en ONS, bortsett fra champagne og jordbær på senga?

En god shampoo og balsam? en ubrukt tannbørste?

Gjest missLady
Skrevet
OK, takk for innspill!

Det er ONS som er situasjonen jeg tenker på BTW.

Men for å kanskje gjøre det mer konstruktivt.

Hva ville dere satt pris på å få/at han har ved en ONS, bortsett fra champagne og jordbær på senga?

En god shampoo og balsam? en ubrukt tannbørste?

Raskeste vei hjem?! :ler:

Gjest Papirkurven
Skrevet

Ved ONS hadde jeg egentlig ikke forventet verken tannbørste eller champagne, (og ihvertfall ikke bind/tamponger ved behov :skratte: ). Det er jo hjem til en av dere-sex-(sove-våkne?) kle på seg- dra hjem til seg selv...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke tanken på at han har hatt "en haug" før meg uansett situasjon, så første gangen jeg har sex med noen (har hendt at det skjer første dagen vi møtes, så selv om mine forhold alltid har vart lenger så kunne det vel teknisk sett ha endt som et ONS) blir jeg tilogmed skuffet om de har kondomer "for lett" tilgjengelig.

Men, mer spesifikt;

- De fleste jenter jeg kjenner ville aldri funnet på å bruke tilfeldig sminke uansett, og har sett nok av råd om å aldri dele sminke med andre pga bakterier - så jeg hadde takket glatt nei til dette. Ikke noe poeng i å tilby. (Og du risikerer at hun lurer på om du er skap-transvestitt.)

- Bind/tamponger - hvis jenta har mensen så har hun vel ikke ONS? Hvis hun vet at hun er like ved å få det så sørger hun vel for å ha bind/tamong i veska uansett? Å bli tilbydt dette høres både creepy og flaut ut.

- Babywipes - dersom det er en litt anonym type, synes jeg dette godt kan ligge fremme på badet.

- Tannbørste; ha en ekstra tannbørste liggende alene i en skuff/skap på badet og tilby dersom hun nevner det eller ser ut til å savne det, type "jeg har vel en ekstra en her et sted". Evt ha en 10-pakning fra Biltema, som gjør det mer naturlig at du har ekstra. Men en liten haug med single-paknings-tannbørster ser tåpelig ut.

Noen flere spesifike ting du lurer på råd om? ;)

Gjest KateW
Skrevet

Åh, du skal bli player? trodde du hadde opplevd dette jeg! :fnise:

Gjest Elfrida
Skrevet
Kondomer. Rent sengetøy.
Gjest Gjest_Lilla_*
Skrevet

Champagne og jordbær på senga?

Det skriker jo "åååh, jeg elsker deg vi må gifte oss, jeg sa det bare var en ONS men nå kan jeg ikke leve uten deg, rent forøvrig, mamma kommer på besøk om fire minutter, det ligger sminke og tamponger på badet så du kan freshe deg litt opp før hun kommer, rent forøvrig hva syns du om denne brudekjolen, og hva med navnet Truls til vårt førstefødte sønn"?

Nå sover jeg sjeldent over hos en ONS med mindre jeg er full og ikke har vett til å komme meg vekk, men jeg vil helst ikke tilbys noe som helst. ;)

Gjest Yihaa
Skrevet
Jeg liker ikke tanken på at han har hatt "en haug" før meg uansett situasjon, så første gangen jeg har sex med noen (har hendt at det skjer første dagen vi møtes, så selv om mine forhold alltid har vart lenger så kunne det vel teknisk sett ha endt som et ONS) blir jeg tilogmed skuffet om de har kondomer "for lett" tilgjengelig.

Men, mer spesifikt;

- De fleste jenter jeg kjenner ville aldri funnet på å bruke tilfeldig sminke uansett, og har sett nok av råd om å aldri dele sminke med andre pga bakterier - så jeg hadde takket glatt nei til dette. Ikke noe poeng i å tilby. (Og du risikerer at hun lurer på om du er skap-transvestitt.)

- Bind/tamponger - hvis jenta har mensen så har hun vel ikke ONS? Hvis hun vet at hun er like ved å få det så sørger hun vel for å ha bind/tamong i veska uansett? Å bli tilbydt dette høres både creepy og flaut ut.

- Babywipes - dersom det er en litt anonym type, synes jeg dette godt kan ligge fremme på badet.

- Tannbørste; ha en ekstra tannbørste liggende alene i en skuff/skap på badet og tilby dersom hun nevner det eller ser ut til å savne det, type "jeg har vel en ekstra en her et sted". Evt ha en 10-pakning fra Biltema, som gjør det mer naturlig at du har ekstra. Men en liten haug med single-paknings-tannbørster ser tåpelig ut.

Noen flere spesifike ting du lurer på råd om? ;)

Enig i dette.

Og jordbær og champagne hadde bare virket merkelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Synest dette er et bra initiativ :) Og hvordan kan man bli overrasket over at det har vært andre om man blir med noen hjem fra byen??

Hadde satt pris på rent sengetøy, rene håndklær og kondomer(har man ikke det er det en dealbreaker). Nøytrale babywipes stående på badet, ekstra tilfeldig tannbørste, shampo i dusjen er ikke dumt det heller

Annet en det er god mat og god drikke supert,. Også en god frokost før man drar om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...