Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca. 1 1/2 år nå, og vi har det veldig bra. Ikke lenge etter vi ble sammen presenterte jeg ham for min bestevenninne, som i fra dag èn har fått god kontakt med kjæresten min. De har hatt litt kontakt via MSN og litt SMS, men ikke truffet hverandre uten meg tilstede. Kjæresten min har en kamerat som også er singel, og jeg vet kjæresten og vennninnen min har snakket litt om å få dem til å treffes, selv det har vært en litt latterlig tone bak det hele. Venninnen min er en type person som utmerket seg veldig. Bruker mye fysisk kontakt, lett å komme i snakk med osv. Hun tar mye rom, og har en flørtete tone med de fleste gutter, inkl. kjæresten min. Hun gir ham mange komplimenter, sier han bør komme på besøk til henne (uten "å gå gjennom" meg), tar bilder av ham med hennes familie (i familieselskap, der også mine foreldre var tilstede) osv. Jeg blir satt litt til side, og jeg føler meg veldig ille til mote. Moren hennes er også begeistret for kjæresten min, og er med på "spillet". Jeg har snakket med kjæresten min om dette, og sagt hva jeg føler. Han har ikke følelser for henne. Han sier at han ser på det som en måte å få aksept på, og at han blir likt blant mine venner og bekjente. Han er enig i at hun kan være litt vel "mye", og pågående. Han sier at hvis det plager meg, skal han gjøre det beste han kan for å gjøre noe med det, selv om han ikke helt klarer å forstå at jeg føler meg "truet". Han er sikker på sine følelser for meg, og sier han elsker meg. Og jeg tror ham. Vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Hadde dere sett på dette som en dårlig venninne, hadde dere tatt en prat med henne....? Eller bare godtatt måten hun er på? Det skal nevnes at hun også har en flørtete tone med flere gutter som har kjæreste, deriblant en god kamerat av henne. Til opplysning så er vi 24 og 26 år gamle.
Ethereal Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde hvertfall ikke sett på henne som en dårlig venninne. I mine øyne ser det ut som hun bare vil at kjæresten din og hun skal bli venner og ha en god tone, siden dere to er bestevenninner. Ikke tenke noe mer på det nå. Hvis det går videre, og hun begynner å mase mer om at de to skal møtes uten deg, alt for mye kroppskontakt osv. så kan du kanskje begynner å lure litt igjen. Men nå tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for Vær glad du har en venninne som er åpen og blir venn med kjæresten din, selv om hun kanskje er litt for pågående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå