Tatum Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Har kanskje vært en slik tråd her før, men jeg prøver likevel ... Hvilken bok leser du nå? Jeg har akkurat skumlest Stephen Kings- Drømmejegerne, og har begynt å titte i Fredrik Skagens "blomster og blod" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Minette Walters: Fox Evil! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Håvard Rem: Erik Mykland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 -Leser fremdeles i Hans Fallada`s "Hva nå lille mann?". Er kommet ca halvveis i historien om hr.Pinneberg og frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Alkymisten av Pablo Coelho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 Akkurat nå holder jeg på med flaskeposten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Njåls saga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 For tiden leser jeg Tolkiens Hobbiten. Det er en kjempemorsom bok, men desverre har det vært lite med tid til lesing de siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 10. juli 2003 #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Denne uken har jeg lest:Valget (en ny saga som del 1 lå i ukebladet),Juryen av John Grisham og i går begynte jeg på Enke for et år av John Irving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. juli 2003 #10 Del Skrevet 10. juli 2003 Bram Stoker's Dracula for tredje gang. Og den er bare så glimrende!!! Anbefaler denne på det sterkeste dersom du ikke har lest den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. juli 2003 #11 Del Skrevet 10. juli 2003 Harry Potter 5 på hjemmebane, Brødrene Karamasov 1 på trikken :D Har akkurat laget meg en lang bokønskeliste, skal unne meg alt sammen i sommer. Oh lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 10. juli 2003 #12 Del Skrevet 10. juli 2003 Akkurat ferdig med "Partneren" av John Grisham, anbefales! Nå har jeg Tracy Cox, "Hot Sex" på nattbordet.... Har hatt en "sex periode" :blunke: på bokfronten i det siste. Har nettopp lest "Catherine M`s sexuelle liv", og "Historien om O"! Mye omtalte bøker, og gøy å ha lest dem. Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 10. juli 2003 #13 Del Skrevet 10. juli 2003 Halvbroren av Lars Saabye Christensen, er akkurat ferdig med "Det som er mitt" av Anne Holt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #14 Del Skrevet 10. juli 2003 Nærmer meg slutten på Harry Potter nr 5, men orker nesten ikke mer enn noen sider hver kveld. (trøøøøtt!!!) På trikken leser jeg "Jeg må ha nye klær nå" av Petra von der Fehr. Den er egentlig ganske morsom - enkel trikke-bok. Har en svær bunke med bøker jeg ikke har fått lest, men kjøper meg nye hele tiden...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 #15 Del Skrevet 10. juli 2003 Har ikke blitt så mye lesing i det siste. Er så opptatt med smykkelaging og broderiprosjekter for andre. Men jeg gjør et tappert forsøk på å lese "En stråle av lys" av Danielle Steel, som er en sann historie om sønnens sykdom og død. "Steel forteller i denne boka om sønnen Nicks liv. Nick var et begavet og sjarmerende barn, men han var manisk-depressiv. Steel beskriver sønnens kamp mot sykdommen og hvordan hun selv kjempet for at han skulle få hjelp. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 10. juli 2003 #16 Del Skrevet 10. juli 2003 Leser Harry Potter nr. 5. Er snart halvveis. Og da er det John Grishams siste som er neste i "køen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #17 Del Skrevet 10. juli 2003 Blir lite lesing. Men, det som ligger i bunka på gulvet; - Black Intellectuals av W. M. Banks (bladd i...) - Nazi Germany & The Jews , The Years of Persecution 1933 - 39 av S. Fiedländer (sett på... ) - The Cocka Hola Company av "Abo Rasul" (lest noen ganger) - Ørneredet av Allistair MacLean (lest flere ganger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 10. juli 2003 #18 Del Skrevet 10. juli 2003 Nå leser jeg av bok som heter "om tilgivelse" husker ikke forfatteren, men mamma sa den var bra. Har ikke kommet så langt selv enda at jeg har dannet meg en mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 10. juli 2003 #19 Del Skrevet 10. juli 2003 En reprise på Stephen Kings IT. Grei sommerlektyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 10. juli 2003 #20 Del Skrevet 10. juli 2003 Iraq - Dilip Hiro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå