Gå til innhold

Selvbruningskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Heisann!

Jeg har akkurat fått en månedskur med kremer (A-Derma hudkrem + håndkrem, og Elocon 0,1% kortisonsalve) som jeg må følge, men nå når vi har hatt så fint vær, har jeg så lyst å bli brun.....

Så spørsmålet mitt; er det noen som har erfaring med å bruke slike kremer/salver samtidig som selvbruningsgel?

Blir brunfargen ujevn?

Kan jo nevne at jeg har brukt denne selvbruneren jeg har kjøpt tidligere, og vet hudlidelsene ikke blir verre av den... :o)

Takknemlig for alle svar! :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Undrende igjen
Skrevet

Glemte å nevne at den kremen jeg smører inn hele kroppen med på en måte ikke tørker helt inn i huden før det har gått en stund... er det da best å vente til den har trukket helt inn før jeg påfører selvbruneren, eller er det bare å smøre? Blir fargen ujevn om fuktighetskremen under ikke har trukket 100% inn før man legger på selvbruner?

Gjest missLady
Skrevet

Virkningen av elocon vil forsvinne/minskes ved soling. Om fargen blir jevn eller ikke kan jeg desverre ikke svare på

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Takk for svar :o)

Er derfor jeg vil bruke selvbruning, og ikke solarium :o)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde jeg hatt et utslett jeg skulle få bukt med ville jeg ikke brukt selvbruning på samme steder jeg bruker kortison. Hjelper nok ikke på legingen av huden.

Direkte soling skaper ofte hvite flekker der man bruker kortison, men om dette gjelder selvbruning er jeg usikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...