Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt hetta her- da alle mine personlige innstillinger og filer var borte. Bakgrunnsbilde, og startside ikoner til mine mapper. I tillegg er alle bokmerker i firefox borte.

Heldigvis viste det seg at filene mine ikke var borte- kun snarveiene fra startsiden.

Men; de blir borte igjen hver gang jeg skrur av maskinen. Irriterende.

Får en beskjed ved oppstart (hver gang) om at maskinen ikke klarer laste personlige innstillinger pga ettellerannet sikkerhetsproblem (husker ikke ordrett- var trøtt da jeg skrudde på i morges.

Har kjørt virustest- heldigvis uten funn.

Er det noen som har forslag til andre løsninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest pastablasta
Skrevet
Fikk litt hetta her- da alle mine personlige innstillinger og filer var borte. Bakgrunnsbilde, og startside ikoner til mine mapper. I tillegg er alle bokmerker i firefox borte.

Heldigvis viste det seg at filene mine ikke var borte- kun snarveiene fra startsiden.

Men; de blir borte igjen hver gang jeg skrur av maskinen. Irriterende.

Får en beskjed ved oppstart (hver gang) om at maskinen ikke klarer laste personlige innstillinger pga ettellerannet sikkerhetsproblem (husker ikke ordrett- var trøtt da jeg skrudde på i morges.

Har kjørt virustest- heldigvis uten funn.

Er det noen som har forslag til andre løsninger?

Tipper du ikke har rettigheter til å endre/lagre instillinger i filen NTUSER.DAT ? Den ligger vanligvis (i XP) i C:\Documents and Settings\<Navn på Bruker> mappa. Er det en maskin på jobben, eller en hjemmePC?

Skrevet

Det er hjemmepc'n min (3 år gammel) som bare jeg bruker. (Eller det vil si- 8åringen bruker den også- men under mitt oppsyn og stort sett til lekser).

Den har fungert perfekt frem til nå- før den helt plutselig endret oppførsel.

Har funnet fen filen du snakker om, men tør ikke røre noe her uten guide....

Hvordan får jeg tilbake den gode gamle snille maskinen min?

Gjest Nedfall
Skrevet

Hm.. virker som det enkleste er å lage en ny bruker, og kopiere over alle filene til den nye brukeren.

Se her for en guide.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen Nedfall!!!

Da har jeg i allefall en bruker som husker bla bokmerkene mine (har ikke testet noe annet enda). Nå er det bare om å finne igjen bildene mine- og sjekke at iPoden synkroniserer slik jeg vil... (se andre tråder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...