Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg fikk en parfyme i gave, men vil heller ha en annen. Parfymen er kjøpt på tax free, så den kan ikke byttes i et vanlig parfymeri (har prøvd). Er det noen som vet om det går an å ta den med seg og bytte den på tax free? skal ut å reise om et par uker. kan man i såfall bare spasere rett inn i butikken med parfymen, eller kommer de til å tro jeg har tatt den da? Finnes det evt. andre måter å få ordnet det på? håper noen vet!
Rosalie Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Med mindre den inneholder mindre enn 100 ml, får du den ikke med deg gjennom sikkerhetskontrollen. Så nei, det får du ikke gjort. Endret 23. mars 2009 av Wadjet
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Med mindre den inneholder mindre enn 100 ml, får du den ikke med deg gjennom sikkerhetskontrollen. Så nei, det får du ikke gjort. Har ikke flasken her nå så det husker jeg ikke:P men om innholdet er på mindre enn 100ml, (så jeg får den gjennom sikkerhetskontrollen) går det da an å bytte den i tax free butikken?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Tror ikke de tar den imot om den ikke er forseglet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå