Cita Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 Hva i huleste tenker folk med ? Man tror ikke at det er mulig. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67323 Rett og slett GRUSOMT
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 :cry: :cry: Rett og slett helt grusomt..
Skusla Skrevet 9. juli 2003 #8 Skrevet 9. juli 2003 Jeg blir kvalm.. Hun "trodde noen skulle slippe ut barna"????? En slik "MISFORSTÅELSE" går ikke an.. Hun burde bli fengslet for livstid.. Stakkars barna, som har sittet der i den varmen, innelåst uten å komme seg noen vei.. Slike mennesker skulle ikke hatt lov å ha unger. Det er vondt å lese. Her sliter mange, deriblandt meg, med å få barn. Prøver, teller dager, håper og venter. Å der ute går mennesker som kan få seg til å gjøre de grusomste ting med de barna de har vært velsignet med å få.. Det er en skam. :evil:
*marte* Skrevet 10. juli 2003 #11 Skrevet 10. juli 2003 Utrolig tragisk!!! :o :cry: :cry: Enkelte mennesker burde aldri blitt foreldre, veldig synd at det ikke er noen måte å luke dem ut på på forhånd for å skåne deres ufødte barn...
Sofia Skrevet 10. juli 2003 #12 Skrevet 10. juli 2003 Huff. Så utrolig grusomt, klarer nesten ikke å lese ferdig. Vil ikke tenke på det, det gjør for vondt..
MarianneE Skrevet 10. juli 2003 #13 Skrevet 10. juli 2003 Leste bare overskriften på forumet, men ikke artikkelen. Skjønner jo hva den handler om, og jeg klarer ikke lese slikt. Det er så ufattelig at noen får seg til og gjøre slikt! Kjenner jeg blir rett og slett kvalm!
Linemor Skrevet 10. juli 2003 #14 Skrevet 10. juli 2003 Nå vet jo ikke vi akkurat hva hun har forklart da, men det virker litt merkelig at noen skulle låse barna ut av bilen. Og bare det å låase barn inne i en bil når det er så varmt, er jo forferdelig. Det blir fort varmt i en bil som står i solen og da har man ikke så mange steder og gjøre av seg. Hun virker litt ustabil synes jeg, men nå vet man jo ikke om det som blir gjenngitt i avisen er helt koretkt heller, men grusomt er det jo.
Fakse Skrevet 10. juli 2003 #15 Skrevet 10. juli 2003 Det skulle vært begrensning på hvem som fikk bli foreldre
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #17 Skrevet 10. juli 2003 Oh my God....vel vel,ingenting overrasker meg lenger.... :cry: Klemz fra:
Anglofil Skrevet 10. juli 2003 #18 Skrevet 10. juli 2003 Oh my God....vel vel,ingenting overrasker meg lenger.... :cry: Klemz fra:
Gjest celine Skrevet 10. juli 2003 #19 Skrevet 10. juli 2003 Helt J... :evil: !!!! Har akkurat gått bort til mine to sovende smågutter og strøket dem på kinnet :cry:
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #20 Skrevet 11. juli 2003 Det går ikke an! jeg tror ikke et sekund på denne såkalte mora! Jeg har barn selv, og man glemmer de bare ikke! man glemmer eller skal aldri glemme å ikke ta med seg barna ut av bilen, det er for dumt! jeg tror denne sinnsyke damen er en kaldblodig morder! fy skamme seg! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå