Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Vi har vært sammen i en del år, har to små barn sammen og det har vært mye ups and downs de siste årene. Mest downs forresten... Vi har bestemt oss for å prøve videre, men nå kom det for en dag her for en stund siden at han ikke tenner på meg lenger, og det er så utrolig vondt. Jeg har merket meg at det oftest jeg som tar initiativ til sex og jeg har også forsøkt å snakke med han om at jeg ønsker meg litt mer spennende sex, men han har bare feid det vekk. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke leve i et sexløst forhold, jeg liker det altfor godt selv.
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Går det an å spørre ham hva som er skjedd? Han tente vel på deg før? Er det deg han ikke tenner på, eller har han generelt sett ikke lyst på sex? Jeg har hatt litt problemer med null tenning, men det har ingenting med kjæresten å gjøre. Vi bestemte oss for å ta et steg tilbake, at han ikke skulle legge opp til sex, eller ta på meg på slike "sexye" måter. Følte faktisk at en del "press" slapp og at jeg fikk lyst når jeg selv kunne bestemme når jeg ville. Slikt er veldig trist og tungt, og hvis det er mellom dere to problemet ligger og dere ikke klarer å snakke og finne frem til en løsning, må du nesten vurdere om det er verdt å bli i et forhold der du ikke får det du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå