hjema Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 jeg har et spørsmål angående krom. Hjelper det å ta kromtilskudd når man vil ned i vekt? har det effekt, og i tilfeller hvilken? ...har bare hørt snakk om at det kan være lurt å ta det, derfor jeg lurer...
Gjest Skya Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Brukes ikke krom for å redusere sukkersug da? I såfall vil jeg tro at det kan være til hjelp om man spiser veldig mye søtt og ikke klarer og kutte det ut på egen hånd.
Chanel.No5 Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Brukes ikke krom for å redusere sukkersug da? I såfall vil jeg tro at det kan være til hjelp om man spiser veldig mye søtt og ikke klarer og kutte det ut på egen hånd. Det er hva jeg gar hørt også. Om det hjelper er nå en annen side av saken..
venus_ Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Det hjelper om man har lave kromverdier/innhold eller hva det heter. Men hvis ikke tror ikke jeg det er noen effekt i det.
Gjest Charming Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Det jeg leser over alt er at krom hjelper mot sukkersug - og da har jo det en slankende effekt ved at man (forhåpentligvis) ikke stapper i seg like mye sukker og usunt som før.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #6 Skrevet 24. mars 2009 Krom demper sukkerhunger. Men full effekt av det får du av å spise tørkede aprikoser, stappfulle av krom, og de er søte på smak i tillegg. Kjempegode! Kromtabletter har ikke så mye for seg, så spis heller tørkede aprikoser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå