Gjest Lolepop Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Når kjæresten sier: "er mer enn bare glad i deg" Betyr det et sted mellom "glad i deg" og "elsker deg"?
Gjest MB Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Når kjæresten sier: "er mer enn bare glad i deg" Betyr det et sted mellom "glad i deg" og "elsker deg"? Det kan bety det, men kan også bety at h*n ikke tør å si at h*n elsker det. Men vannskelig for meg å si ettersom at jeg ikke er h*n.
Jojo Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Det kan bety det, men kan også bety at h*n ikke tør å si at h*n elsker det. Men vannskelig for meg å si ettersom at jeg ikke er h*n. Tenkte det samme.
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Ville tro at forelska er et sted på skalaen også, kanskje h*n nærmer seg det?
Gjest ts Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Ville tro at forelska er et sted på skalaen også, kanskje h*n nærmer seg det? Han viste og sa med ord at han var forelsket i begynnelsen av forholdet i sommer. Og sa at trodde han...........meg mange ganger, per sms. (hva enn det skal bety).... men nå har det gått over til... "du må vite at jeg er mer enn bare glad i deg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå