Gjest Drømte om en eks-kjæreste Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei. Inatt så drømte jeg om en eks-kjæreste, jeg var sammen med han i 4 år. Jeg er i ungdomsalderen fortsatt. Jeg har en kjæreste nå, vi har vært sammen i snart ti måneder og jeg elsker han. Jeg drømte da at jeg og eksen var i den alderen vi er i nå. Og vi giftet oss. Min nåværende kjæreste var ikke i den drømmen i det hele tatt, og jeg virket ganske lykkelig med at jeg giftet meg med eksen. Har dette noe som helst å si? Hva skal jeg gjøre, fortelle min nåværende om drømmen eller bare ha den for meg selv? Jeg går og tenker på det hele tiden nå, om jeg ikke elsker min nåværende kjæreste likevel, om jeg har fått følelser for min eks igjen.. (det er tre år siden jeg og eksen slo opp) Hva skal jeg gjøre?
Hilde Christina Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Det sies jo at drømmer er det som ligger i underbevisstheten din, men om du er lykkelig med han du er sammen med nå hadde jeg ikke fortalt noe. La det gå noen dager, når drømmer er "ferske" kan de lett ha mer å si enn de kommer til å ha om noen dager
Gjest Naria Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Drømmer betyr ingenting. Jeg drømmer så mye absurd at skulle jeg tatt drømmene mine alvorlig, hadde jeg blitt lagt inn på en eller annen psykiatrisk instutisjon.
Gjest TS Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har jo slike drømmer om min nåværende kjæreste også. At vi gifter oss(noe vi har planlagt for oss selv, men ikke gjøre det enda selvfølgelig), når vi får barn(planlagt), jord-om-reise, egen leilighet og hus osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå