LilleLavendel Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Kattene driter overalt her ... jeg blir helt kvalm!! Nå som snøen driver å forsvinner dukker det opp dritt overalt... og de bare elsker å drite inne i carporten vår...!!! Vi må se oss for heletiden.. så vi ikke tråkker i noe... de har tilogmed driti på en liten "pram" vi har snekkra der vi går inn... Jeg har vært ute å plukka dritt i dag... både "fersk" og gammel dritt... Men på plenen bak huset er det nesten værst... der er det under litt tak... og der er det FULT...!!! Vi har nå brukt pepper i hele gårdsplassen under carporten.. og faktisk bare 1 dritt på 1 uke... og det er nye rekord.. så enn så lenge så går det mye i pepper... men vi kan jo ikke peppre hele hagen og gårdsplassen etc annhver dag...!! Jeg er så lei de kattene... vi kan jo ikke ha døra oppe engang... visp så er det en katt inne!!! Håper dere har mange gode råd... er ganske fortvilet over de kattene...
Strix Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Det finnes ulike midler som en kan legge ut og /eller spraye med for å holde katter unna hagen sin. Du får google litt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Det høres svært merkelig ut, da katter som regel graver ned avføringen og gjør ikke fra seg på fast underlag hvor dette ikke er mulig. Sikker på at det ikke er noen som slipper hundene sine løs?
Strix Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Det er dessverre forskjell på katter sin evne og vilje til å grave ned. jeg har selv sett på katter som har lagt avføringen sin pent og pyntelig fra seg på gressplenen og gått derfra etter å fornøyd ha gravd 10 gresstrå over. Uansett er det ikke noe særlig med kattebæsj i bedene, selv om/spesielt om den er gravd ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå