Gjest MB Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er ganske liten av meg, men ikke sikker på hvem str jeg bruker. Bruker ca 28-30 i beina, og 27 ca rundt livet om jeg ikke husker helt feil.. Lurer på om noen vet om noen butikker som selger kule bukser i de str? Liker de litt stramme rundt rumpa
Liss Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er ganske liten av meg, men ikke sikker på hvem str jeg bruker. Bruker ca 28-30 i beina, og 27 ca rundt livet om jeg ikke husker helt feil.. Lurer på om noen vet om noen butikker som selger kule bukser i de str? Liker de litt stramme rundt rumpa Cubus har i hvertfall små str. i buksene sine, og en god del kule bukser også. Prisen på buksene der er også bra! Ellers har jo Bikbok og Gina Tricot også små str. Selv bruker jeg str. 32 (25-26) i bukser, så hvis du er str. 27 så har du jo en god del mer å velge i.. Veromoda har sikkert også bukser til deg, men jeg syns personlig at de ofte vider seg alt for mye ut. Når det kommer til lengden du ønsker, så tror jeg kanskje ikke at noen av disse har 28 i lengden, og det er ikke sikkert at de har 30 en gang.. Tror at veldig mange bukser starter på lengde 32 rundt omkring, men det kan du jo undersøke..
Gjest MB Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Cubus har i hvertfall små str. i buksene sine, og en god del kule bukser også. Prisen på buksene der er også bra! Ellers har jo Bikbok og Gina Tricot også små str. Selv bruker jeg str. 32 (25-26) i bukser, så hvis du er str. 27 så har du jo en god del mer å velge i.. Veromoda har sikkert også bukser til deg, men jeg syns personlig at de ofte vider seg alt for mye ut. Når det kommer til lengden du ønsker, så tror jeg kanskje ikke at noen av disse har 28 i lengden, og det er ikke sikkert at de har 30 en gang.. Tror at veldig mange bukser starter på lengde 32 rundt omkring, men det kan du jo undersøke.. Tusen takk. Jeg har sett at i de fleste butikker har de ikke kortere bein enn 32. Noe som er for lang, hadde gått om det bare var litt langt.. Men det blir sånn at de dekker føttene mine i samme slengen om jeg "retter ut" foten.
*Numi* Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Tusen takk. Jeg har sett at i de fleste butikker har de ikke kortere bein enn 32. Noe som er for lang, hadde gått om det bare var litt langt.. Men det blir sånn at de dekker føttene mine i samme slengen om jeg "retter ut" foten. Da må du nok gjør som alle oss kortbeinte og små: Kjøpe bukser som sitter godt, og heller legge dem opp. Er ganske lav selv, og utrolig sjelden jeg finner bukser jeg ikke må legge opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå