Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg trenger desperat en oppskrift på panini brød..men jeg finner det ikke oppskrifter..har dere en?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Hva mener du med paninibrød? Panini er en tilberedningsmetode, man bruker en slags grill (søk på nettet etter panini så vil du se slike maskiner man bruker). All slags brød kan brukes. Gammel brød skal visstnok være greit, for d blir ekstra sprøtt, om man ønsker det. Så absolutt inget behov for noe eget "paninibrød". Jeg har en sånn maskin selv, og prøvd diverse typer brød til nå. Alt blir jo godt! Noe blir bedre enn andre typer selvfølgelig. Om du mener hva man kan ha INNI brødet, så tar du inni akkurat det du vil. Ost og skinke er jo en klassiker, men alle slags pålegg du ville hatt i et vanlig smørbrød, som går an å varme litt, fungerer fint.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Tja... det kan strengt tatt kalles panini-brød, som differensierer fra foccacia, ciabatta, nan, pilote etc etc. Man kan jo og se noen eks bilder her: http://www.culinor.no/index.php?exec=iSear...=641&list=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå