Neytiri Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Ja overskriften sier egentlig det eg lurer på. Vil bare sikre meg at eg er på god vei......kor langt har dere kommet????
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg tror jeg ligger ganske greit ann. Mangler bare : [*]Kjøpe undertøy (gjøres i løpet av denne uka tenker jeg [*]Ordne transport [*]Skrive bordplassering [*]Trykke opp kirkeprogramm (evt sangehefter og meny hefte) [*]Og dress til mannen! Resten er vel i boks! Du da, hvor langt har du kommet?
Neytiri Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg tror jeg ligger ganske greit ann. Mangler bare : [*]Kjøpe undertøy (gjøres i løpet av denne uka tenker jeg [*]Ordne transport [*]Skrive bordplassering [*]Trykke opp kirkeprogramm (evt sangehefter og meny hefte) [*]Og dress til mannen! Resten er vel i boks! Du da, hvor langt har du kommet? Ja så langt du har kommer Mangler: * kjolen kommer nu i uken håpentligvis * Transport * Bordplassering * Trykke fest og kirkeprogram * undertøy....eller truser til meg da * Kakesmaking * Snakke ferdig med fotograf * Musikk liste til festen * Papirer som eg ordner vel nu i uken... uff føler eg glemmer noe....helt sikkert
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Ingen flere som gifter seg 6. Juni???
Gjest Siripiri Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg gifter meg 6. Juni Tror jeg har det meste under kontroll, men sitter og lurer på kirkeprogrammene.. Skal bestemme salmer iløpet av uka, men er så usikker på hvor mange jeg skal få trykket opp? De er jo ganske dyre.. Vi har ikke kjøpt dress til mannen enda, og heller ikke lagt opp kjolen min, men det skal gjøres i slutten av april Har fått ganske mye på stell de siste ukene, så vil si jeg er godt i rute Enn dere?
Neytiri Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Ja eg fant ut at kirkeprogrammene var billigere hvis eg lagde dem selv....men ja er litt usikker på kor mange eg burde kopiere da..... skal man ha ekstra eller akkurat nok til antall gjester???
Gjest Siripiri Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Ja eg fant ut at kirkeprogrammene var billigere hvis eg lagde dem selv....men ja er litt usikker på kor mange eg burde kopiere da..... skal man ha ekstra eller akkurat nok til antall gjester??? Vet du akkurat hvor mange gjester som kommer? Det gjør ikke jeg. Vi har ikke lukket kirke, så da er det jo usikkert hvor mange som kommer.. Og regner man hver gjest for seg selv eller som par? De som er par da... Tror aldri jeg blir til å klare å lage dem selv...
Neytiri Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Syns det er ikke så vanskeligt med å lage selv. Bruker jo Word, så lager eg 2 columns....da kan du skrive på ene siden(venstre): *navn på prest, kor, forlovere.....(dette blir jo egentlig baksiden av programmet) så blir høyre siden fronten av programmet....der satt eg navna våre, dato, og et søtt bilde(kan være av kirken, ringer...) Så lager du en siden til...dette blir da insiden av programmet.....da er det jo bare i den rekkefølgen vielsen skal være...altså inngangsmarsj, inngangsord, salme,....... Printer dette på A4 ark....ene siden blir front og bak, og på andre siden blir innsiden av programmet....bretter da langs midten og volla!!! Nei vet ikke enda kor mange kommer, men har jo vielse i en liten kirke(kapell) opp i norefjell...tror ikke mange kommer som ikke er bedt i bryllupet kanskje eg skulle kopiere litt fler for sikkerhet skyld!
Neytiri Skrevet 19. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2009 (endret) Nu er det 48 dager till bryllupet og føler meg sååååå klar nu. Vi var i dag oppi Norefjell der vielse og selskap blir....der fikk vi orden på vin, mat, overnatting....osv. Skal i morra å sy in kjolen min som er for stor.... Ellers...eneste som er igjen er faktisk å betale!!!! Flere bruder 6 Juni? Endret 19. april 2009 av icechick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå