Mara Jade Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg er ny her på bryllupsforumet, og vi er helt i startfasen av planleggingen. Skal gifte oss sommeren 2010! :D Vi hadde bestemt oss for en bryllupsdato, men lokalet har sommerstengt tre uker midt i juli! Det er et utrolig vakkert lokale, og vi vil så gjerne være der, men datoen vi har valgt er også viktig for oss. Synes det er merkelig med tre uker sommerstengt på et lokale som "spesialiserer seg på bryllup". Vi hadde lyst til å ha litt ferie både før og etter bryllupet, men hvis vi flytter det får vi ikke til det. Er det veldig stressende å jobbe uken før bryllupet, eller er det best å ha ferie da? Og er det veldig trist å gå rett på jobb etter bryllupsreisen? Skulle så gjerne hatt litt "hvetebrødsdager" før hverdagen startet igjen. Ble litt trist nå, og måtte visst bare få det ut.
Neytiri Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg er ny her på bryllupsforumet, og vi er helt i startfasen av planleggingen. Skal gifte oss sommeren 2010! :D Vi hadde bestemt oss for en bryllupsdato, men lokalet har sommerstengt tre uker midt i juli! Det er et utrolig vakkert lokale, og vi vil så gjerne være der, men datoen vi har valgt er også viktig for oss. Synes det er merkelig med tre uker sommerstengt på et lokale som "spesialiserer seg på bryllup". Vi hadde lyst til å ha litt ferie både før og etter bryllupet, men hvis vi flytter det får vi ikke til det. Er det veldig stressende å jobbe uken før bryllupet, eller er det best å ha ferie da? Og er det veldig trist å gå rett på jobb etter bryllupsreisen? Skulle så gjerne hatt litt "hvetebrødsdager" før hverdagen startet igjen. Ble litt trist nå, og måtte visst bare få det ut. Hei hei og gratulerer så mye med kommende bryllup! Uff dette var litt trist da, og veldig rart siden du sier at lokalet spesaliserer seg til brylluper...hmmm...... Eg ville si at her er det litt viktig å tenke ka er viktigst....fint lokale og ikke ferie, eller annet lokale men ferie og hvetbrødsdager??? Eg selv har valgt å ta meg ferie uka før, dette fordi min mann jobber offshore og kommer sannsynligvis 4-5 dager før bryllupet. Så for meg er det bare mindre stress og ikke jobbe. Så etter bryllupet drar vi på en ukes bryllupsreise og deretter har litt over en uke hjemme....syns hvetebrødsdager er litt viktig da Men har dere tittet runddt på andre lokaler? Det fins utrolig mange flotte løsninger uten at dere må bytte dato.....?? Personlig tror eg at du husker mer dagen og ka den betyr en et lokale
lilleanda Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Så utrolig kjedelig! Merkelig å ha stengt midt i juli, vil tro at de tjener en del på brylluper. Du kan jo spørre en gang til da, og påpeke hvor viktig det er for dere. Det kommer jo også an på hvor mye du skal gjøre selv siste uka, men det blir automatisk endel med prøving/henting av brudekjole/dress, frisørprøvetime, møte med fotograf, pynting o.l. Vi bor ikke der vi skal ha bryllupet (der jeg vokste opp), så vi har ferie en uke før og en uke etter. Har hørt flere si at det er veldig antiklimaks å komme på jobb mandag etter en bryllupshelg.... Men hvis du sitter igjen med en veldig trist følelse etter å bestemt deg for å bytte lokale, så bør du nok vurdere det en gang til. Lykke til
Mara Jade Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 Da er både kirken og lokale i boks på ny dato, og det føles bra! Det alternative lokalet skulle pusses opp og de kunne ikke garantere at det åpnet igjen i tide, så da var det ikke mye valg, gitt! Vi gifter oss den 3. juli! :D
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Da er både kirken og lokale i boks på ny dato, og det føles bra! Det alternative lokalet skulle pusses opp og de kunne ikke garantere at det åpnet igjen i tide, så da var det ikke mye valg, gitt! Vi gifter oss den 3. juli! :D Ja så fint at det ordnet seg daa Lykke til med forberedelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå