Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har en lydcd (cd nr 1) som er brent fra Itunes hvor originalfilene var komprimert til 320 kbps. Hvis jeg nå ripper denne brente cden med samme komprimering (320kbps), og deretter brenner den som lydcd igjen (cd nr 2), vil da cd 2 ha dårligere lydkvalitet enn cd nr 1? Eller sagt på en annen måte: Vil mp3-filene som jeg ripper fra den brente lydcden ha samme lydkvalitet som de opprinnelige mp3-filene?
GinaT Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Veldig kort forklart: Hvis jeg nå ripper denne brente cden med samme komprimering (320kbps), og deretter brenner den som lydcd igjen (cd nr 2), vil da cd 2 ha dårligere lydkvalitet enn cd nr 1? Ja Eller sagt på en annen måte: Vil mp3-filene som jeg ripper fra den brente lydcden ha samme lydkvalitet som de opprinnelige mp3-filene? Nei
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Veldig kort forklart: Ja Nei Takk. Det var det jeg trodde.
Gjest padawan Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 på spm 1. den vil ha dårligere kvalitet men du må opp i prisklassen på utstyr for virkelig å høre forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå