Gå til innhold

min brudekjole

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg skal gifte meg i denne

Utradisjonell...Ja, men jeg gleder meg SÅÅÅ til å bruke den i bryllupet i august.

Hva synes dere?

:lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som en runway kjole....dritflott hvis man tørr og kler rødt!!!! :)

Skrevet

Nydelig! Liker også når folk velger litt utradisjonelle veier.

Skrevet

Den var inmari tøff! Gled deg! :D

Skrevet

WOW :hakeslepp: Den var kjempestilig.

Jeg har også en kjole med litt rødt i som jeg ska bruke i mitt bryllup. :ler:

Vis du ska ha rødt vad ska da brudepikerne ha før noe?

Gjest -Gjest_gjest_*-
Skrevet
WOW :hakeslepp: Den var kjempestilig.

Jeg har også en kjole med litt rødt i som jeg ska bruke i mitt bryllup. :ler:

Vis du ska ha rødt vad ska da brudepikerne ha før noe?

Brudepikene skal ha like ivory brudepikekjoler. Har tenkt de skal ha hver sin bukett med røde roser for å hente opp fargen fra kjolen min.. har også lurt på om jeg skulle kjøpe noen røde bånd å pynte brudepikekjolene med...

Jeg skal ha et enkelt kort ivory slør og en enkel bukett med mest mulig hvitt.. har jeg tenkt.. :jepp: Til kjolen følger det også med halternekk-krage til å kneppe på + et smykke i samme fargen som kjolen

Brudgommen vet ingenting om denne spesielle kjolen.. det er jo litt av moroa... men han har lyst på bunad...hva tror dere om det? Vil denne kjolen gå bra sammen med en herrebunad?

Skrevet
Brudepikene skal ha like ivory brudepikekjoler. Har tenkt de skal ha hver sin bukett med røde roser for å hente opp fargen fra kjolen min.. har også lurt på om jeg skulle kjøpe noen røde bånd å pynte brudepikekjolene med...

Jeg skal ha et enkelt kort ivory slør og en enkel bukett med mest mulig hvitt.. har jeg tenkt.. :jepp: Til kjolen følger det også med halternekk-krage til å kneppe på + et smykke i samme fargen som kjolen

Brudgommen vet ingenting om denne spesielle kjolen.. det er jo litt av moroa... men han har lyst på bunad...hva tror dere om det? Vil denne kjolen gå bra sammen med en herrebunad?

Kjempefin kjole! :rødme:

Jeg tror kjolen din (altså rød kjole) vil se bedre ut sammen med bunad enn en vanlig hvit kjole. Bare min personlige mening altså... :sjenert: Og bunad er jo nyyyydelig på mannfolk!

Skrevet

kjempefin kjole! Jeg ville ikke valgt rodt, men kult hvis man tor aa velge noe utradisjonelt!

Hores fint ut med kombinasjonene med brudepikene! og blir sikkert fint med rodt silkebaand paa de!

Jeg personlig er litt usikker paa bunad sammen med denne kjolen... men spors kanskje hva slags bunad det er...

Hadde vaert morsomt aa se din manns reaksjon naar du kommer inn i den knalle kjolen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Brudgommen vet ingenting om denne spesielle kjolen.. det er jo litt av moroa...

Da er han kanskje typen til denne type overraskelser også? Personlig likte jeg ikke kjolen, og er rimelig sikker på at min mann hadde lurt på hva i alle dager han skulle gifte seg med, om jeg troppet opp i en slik kjole på dagen.. Mener ikke å trekke ned stemningen, jeg bare håper dette er gjennomtenkt fra din side, og passer deres personligheter :)

Gjest -Gjest_gjest_*-
Skrevet
Da er han kanskje typen til denne type overraskelser også? Personlig likte jeg ikke kjolen, og er rimelig sikker på at min mann hadde lurt på hva i alle dager han skulle gifte seg med, om jeg troppet opp i en slik kjole på dagen.. Mener ikke å trekke ned stemningen, jeg bare håper dette er gjennomtenkt fra din side, og passer deres personligheter :)

Tror nok han tåler det. :fnise: Vi har vært sammen i 8 år og kjenner hverandre godt. Han har vært gift før, derfor synes jeg det er moro å gjøre det litt annerledes...han har hatt en hvit brud før lissom..og vi har felles barn og barn hver for oss så noen uskyldig hvit brud er jeg langt ifra :gjeiper: .

Så før jeg prøvde kjolen i brudesalongen så var tanken på en rød kjole ganske fristende. Jeg prøvde mange hvite kjoler først og trodde nok jeg skulle ende opp med en vanlig kjole...men så så jeg denne da og klarte ikke å la være å prøve.. Og gjett om jeg så forandringen med en gang. Ansiktet mitt fikk en helt annen glød med denne kjolen... De hvite var fine de, men jeg kledde rett og slett ikke de hvite eller ivory (eller andre hvite nyanser)så bra.

Og jeg er forberedt på noen negative reaksjoner også...både fra gjester i bryllupet og her...smaken er jo forskjellig...og tradisjoner er tradisjoner... :romeo:

Skrevet
Tror nok han tåler det. :fnise: Vi har vært sammen i 8 år og kjenner hverandre godt. Han har vært gift før, derfor synes jeg det er moro å gjøre det litt annerledes...han har hatt en hvit brud før lissom..og vi har felles barn og barn hver for oss så noen uskyldig hvit brud er jeg langt ifra :gjeiper: .

Så før jeg prøvde kjolen i brudesalongen så var tanken på en rød kjole ganske fristende. Jeg prøvde mange hvite kjoler først og trodde nok jeg skulle ende opp med en vanlig kjole...men så så jeg denne da og klarte ikke å la være å prøve.. Og gjett om jeg så forandringen med en gang. Ansiktet mitt fikk en helt annen glød med denne kjolen... De hvite var fine de, men jeg kledde rett og slett ikke de hvite eller ivory (eller andre hvite nyanser)så bra.

Og jeg er forberedt på noen negative reaksjoner også...både fra gjester i bryllupet og her...smaken er jo forskjellig...og tradisjoner er tradisjoner... :romeo:

Ja dette liker eg....at folk kan tørre å gjøre ting anarledes....og tror det bildet av din kommende mann når du kommer opp alteret....herrigud "priceless" tror eg :)

Tror bunad til han blir kjempefint, og høres ut som brudepikene blir like fine :)

lykke til :)

Skrevet

Kjolen din er utrolig stilig. Du kommer til å bli så fin!

Kjempegøy med noen som gjør det litt anderledes. :)

Skrevet
Jeg skal gifte meg i denne

Utradisjonell...Ja, men jeg gleder meg SÅÅÅ til å bruke den i bryllupet i august.

Hva synes dere?

:lur:

FANTASTISK kjole :rødme:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sorry, denne kjolen synes jeg var kjempestygg

Married in red, You'll wish yourself dead...

Skrevet

Litt unødvendig syns eg..

Skrevet

Jeg skal også ha helt rød brudekjole!!

http://brudecompaniet.com/index.php?option...;limitstart=144

Kjole JE17, den som er avbilda i sort.

Jeg prøvde også alle kjolene i butikken, men jeg likte ikke meg selv i dem i det hele tatt. Jeg var på vei ut, da jeg fikk øye på den kjolen jeg skla ha, og jeg prøvde den, og MÅTTE HA DEN!!!!!

Skal ha en ivory bolero til. og ivory sko.

Jentene mine (har tre jenter på 9, 7 og ei lita på 8 mnd), skal ha hvite kjoler, med røde detaljer (som jeg har sydd inn), hvite caper med rødt for (som jeg har sydd, og røde gummistøvler (vi gifter oss ute.

JEG GLEDER MEG!!

(og er ikke heeeelt A4, kanskje.... Blant annet vet ingen av gjestene at de skal i bryllup. Orker ikke alt maset fra svigermor!!)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

he he...og i tillegg skaper du ekstra forrvirring med å bruke samme gjeste-bruker som meg ... ja ja, jeg får nok lage meg en bruker her så jeg slipper å bli misbrukt.

Godt smaken er forskjellig. Ellers hadde verden vært ganske kjedelig.

I f.eks kina gifter mange seg i rødt. Det betyr lykke (sitat: "It symbolizes happiness, good fortune and a joyous life.")

jippijaja: kjempefin, kjole.

:goodbye:

Skrevet

Jeg syntes også dette var unødvendig, men det er tatt fra et (fullstendig utdatert) dikt, og ikke noe gjest har kommet opp med selv:

"Married in white, you will have chosen all right. Married in grey, you will go far away. Married in black, you will wish yourself back. Married in red, you’ll wish yourself dead. Married in blue, you will always be true. Married in pearl, you’ll live in a whirl. Married in green, ashamed to be seen, Married in yellow, ashamed of the fellow. Married in brown, you’ll live out of town. Married in pink, your spirits will sink.”

Så vet dere det ;)

Gjest gjest_igjen
Skrevet

Jeg velger nå heller denne:

"Red, however, is the most emotionally intense color.

Red stimulates a faster heartbeat.

Red triggers deeper breathing,

and, quite often, red reveals a shy blush.

Red is also the color of love!

Red is the color of passion, of commitment, and of true friendship."

:yvonne:

Skrevet

Kjolen var rålekker!!!!

Men personlig er jeg så tradisjonell at jeg må ha kjolen hvit/lys.

Men...absolutt en kjole ALLE vil huske!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...