Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søker hjelp fra dere kloke kg'ere. Jeg ønsker meg en "ny" godstol. Ikke reclanier, ørelapp eller stressless.

Har sett stoltypen bla i NesteStop butikker, men kan prøve å forklare;

Stolene er ganske massive. Utskåret treverk i "rammen" (på toppen av ryggdelen, ytterst på armlene og føttene.

Har prøvd å søke rundt for å se om jeg finner bilder- men ikke så lett når jeg ikke vet navnet. Håper noen her kanskje kan komme med noen tips/ søkeord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver altfor lite til at vi har mulighet til å gjette. Hva slags materiale er den i? Hva slags treverk? etc. Kanskje du kan kontakte Neste Stopp og høre?

Skrevet

Ciara; Ja, jeg vet forklaringa mi var elendig- men klarte ikke beskrive den. Derfor skrev jeg at jeg bla hadde sett den hos NesteStop (i tilfelle andre også hadde sett disse stolene der). Har spurt betjeningen i begge de butikkene jeg har sett stolene, samt en lokal frisørsalong som også har en slik stol, men ingen har kunnet svare meg.

Gjest; Tusen takk! Stolen jeg mener er en massiv stolutgave (nesten 1,5seter) av sofaen øverst på resultatside 2! (Dog jeg ønsker enda høyere armlener). Altså ikke helt som stolene- for jeg ønsker ikke mellomrom mellom armlene og puta.

Skal ha den som lese/kose stol- og eier ikke evnen til å sitte "normalt"- sitter gjerne sidelengs med beina oppunder meg, og dermed bruker ene armlene som ryggstøtte.

Nå har jeg noe å søke videre på

Gjest Gjest
Skrevet

Så flott da! Anbefaler deg å titte på Finn.no - både under antikke møbler og under møbler generelt, der dukker det til stadighet opp ymse utgaver av rokokkostoler.

:)

Skrevet (endret)

Har kikket litt innimellom- men sålangt ingen så massive som jeg ønsker (bla mer treverk på toppen enn stolene på søkeresultatet...)

Men kikker videre:-)

PS; Om noen forstår hva jeg mener, og finner bilde- så post gjerne link...

Endret av Reveal
Gjest Reveal ii
Skrevet

Takk Gabi! Hehe, ja stolen jeg drømmer om er faktisk enda mer massiv- men her er vi så absolutt inne på noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...