Reveal Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Søker hjelp fra dere kloke kg'ere. Jeg ønsker meg en "ny" godstol. Ikke reclanier, ørelapp eller stressless. Har sett stoltypen bla i NesteStop butikker, men kan prøve å forklare; Stolene er ganske massive. Utskåret treverk i "rammen" (på toppen av ryggdelen, ytterst på armlene og føttene. Har prøvd å søke rundt for å se om jeg finner bilder- men ikke så lett når jeg ikke vet navnet. Håper noen her kanskje kan komme med noen tips/ søkeord?
Ciara Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Du beskriver altfor lite til at vi har mulighet til å gjette. Hva slags materiale er den i? Hva slags treverk? etc. Kanskje du kan kontakte Neste Stopp og høre?
Reveal Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 Ciara; Ja, jeg vet forklaringa mi var elendig- men klarte ikke beskrive den. Derfor skrev jeg at jeg bla hadde sett den hos NesteStop (i tilfelle andre også hadde sett disse stolene der). Har spurt betjeningen i begge de butikkene jeg har sett stolene, samt en lokal frisørsalong som også har en slik stol, men ingen har kunnet svare meg. Gjest; Tusen takk! Stolen jeg mener er en massiv stolutgave (nesten 1,5seter) av sofaen øverst på resultatside 2! (Dog jeg ønsker enda høyere armlener). Altså ikke helt som stolene- for jeg ønsker ikke mellomrom mellom armlene og puta. Skal ha den som lese/kose stol- og eier ikke evnen til å sitte "normalt"- sitter gjerne sidelengs med beina oppunder meg, og dermed bruker ene armlene som ryggstøtte. Nå har jeg noe å søke videre på
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Så flott da! Anbefaler deg å titte på Finn.no - både under antikke møbler og under møbler generelt, der dukker det til stadighet opp ymse utgaver av rokokkostoler.
Reveal Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har kikket litt innimellom- men sålangt ingen så massive som jeg ønsker (bla mer treverk på toppen enn stolene på søkeresultatet...) Men kikker videre:-) PS; Om noen forstår hva jeg mener, og finner bilde- så post gjerne link... Endret 23. mars 2009 av Reveal
Gjest Gaby Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Smoke chair fra Moooi er jo bare lekker. Men kanskje ikke massiv nok?
Gjest Reveal ii Skrevet 24. mars 2009 #8 Skrevet 24. mars 2009 Takk Gabi! Hehe, ja stolen jeg drømmer om er faktisk enda mer massiv- men her er vi så absolutt inne på noe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå