Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 er det noen som har tekst og noter til denne? Er den vanskelig å synge solo? Finnes den på nett (mp3 el)? Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Dersom du går i en musikkforretning (ikke som selger musikk, men musikkinstrumenter og sånt), så får du sikkert noter og tekst. Den skal visst være ganske krevende å synge solo, ja. Må en sopran til mener jeg å huske. Det finnes mange versjoner av den på nett, men de færreste er bra. PS: Det er ikke én Ave Maria, men den av Mozart er "vanligst". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 PS: Det er ikke én Ave Maria, men den av Mozart er "vanligst". Nope, det er Franz Schubert sin og Charles Gounod sin som er de mest spilte. Schubert sin er vel den de aller fleste forbinder med "Ave Maria". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har tekst og noter til Ave Maria... Har det ikke på pc'n så jeg må evnt sende deg det i posten.... Det er Schubert sin Ave Maria og er til Sopran.... Send meg en PM så kan jeg få adressen din hvis du vil ha kopi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Nope, det er Franz Schubert sin og Charles Gounod sin som er de mest spilte. Schubert sin er vel den de aller fleste forbinder med "Ave Maria". :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 http://www.brave.com/bo/lyrics/avemaria.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå