Gjest Cruella Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Har ledd meg igjennom Hitchhiker'n og har mottatt 2 bøker fra Bokkilden.no i dag ; Alkymisten og Ved elven Piedra satt jeg og gråt. Noen som har lest disse bøkene og evt. kan si hva de synes om dem? Begge bøkene er skrevet av Paulo Coelho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har lest Alkymisten, en veldig bra bok. Her forleden leste jeg Djevelen og Frøken Prym, Coelhos nyeste. Denne kan også anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg fikk faktisk nettopp de samme to bøkene fra bokkilden. Har begynt på Alkymisten, men ikke kommet langt nok til å ha gjort meg noen konklusjon. Virker lovende... Litt annerledes - får en til å tenke. Kan kanskje komme med en bedre kommentar senere. God lesing!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Har lest Alkymisten og synes vel egentlig at det er en sånn passe bra bok. Den gav meg ikke en stor opplevelse, mer at jeg bare måtte bla igjennom den. Visstnok er den et must å må ha lest..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 Leste Alkymisten for en tidsiden, var en venn som sa jeg bare måtte lese den. Vet ikke helt jeg, synes den var bra, men litt oppskrytt kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 synes den var bra, men litt oppskrytt kanskje?? Bingo, der har du ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Alkymisten er en flott bok. Gled deg til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Apropos oppskrytt : dere har kanskje rett i det, den forandret ikke mitt liv eller noe sånt! Men allikevel en bok å anbefale da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå