Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er Decleor leppepomade (enten den i krukke eller stiften) så god at den er verdt den stive prisen? Er den bedre enn Weleda Everon, som jeg bruker nå, men ikke er 100% fornøyd med (synes ikke den gir nok fukt til mine ekstremt tørre lepper).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

JA - den er bra! Og verd prisen. Jeg bruker den i krukke, og den varer leeenge!

Kjøper den på feelunique.com - ikke så dyrt der som å kjøpe den i salong her.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvordan Decleors leppepomade i stiftform dufter og eventuelt smaker?

Gjest Gjest
Skrevet

Den i stiftform er lik den i krukke, bare litt fastere i konsistensen. Lukter veldig godt.. vet ikke helt hva... blomster?? Lukter sunt og naturlig, litt sånn typisk Decleor-lukt, om du skjønner hva jeg mener. Smaker ikke noe særlig, men så prøver jeg heller ikke å spise den ;) .

Skrevet

Ikke prøvd Weleda, men jeg sverger til Decléors lip balm!!

Stiv pris i butikk, men på feelunique.com kan du jo få stiften til 90 kr så er ikke såå ille :)

Gjest Gjest
Skrevet
Den i stiftform er lik den i krukke, bare litt fastere i konsistensen. Lukter veldig godt.. vet ikke helt hva... blomster?? Lukter sunt og naturlig, litt sånn typisk Decleor-lukt, om du skjønner hva jeg mener. Smaker ikke noe særlig, men så prøver jeg heller ikke å spise den ;) .

Takk for svar. :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg har kjøpt den i tube. Syns den smakar parfyme og varar ikkje så lenge på leppene. Kjem ikkje til å kjøpa den att.

Gjest Gjest
Skrevet

Flere som synes leppepomaden fra Decleor smaker parfyme?

Skrevet

Decleor har da ingen leppebalsam i tube? :klø: Den i krukke lukter og smaker litt merkelig, mer som litt såpeaktig/blomsteraktig, men den er til gjengjeld mye mer pleiende enn stiften, som har en mer behagelig duft. Jeg liker begge, men stiften blir ekstremt raskt oppbrukt, og er ganske dyr i forhold til hvor lenge den varer.

Gjest Jåla
Skrevet

Jeg synes decleor at sin leppebalsam i krukke ikke gir noe særlig fukt og lukten synes jeg heller ikke noe om. Ble skuffet når jeg fikk den, så jeg fortsetter jakten etter en god lip balm..

Gjest Raptuza
Skrevet

Ang.testen. Savex er faktisk god. Brukar den sjølv i tillegg til Decleors.

Gjest Gjest_Lillerose_*
Skrevet

Jeg bruker decleor lip balm både i stift og krukke.

Stiften lukter hubba bubba, krukken lukter noe blomsterlignende. Føler jeg er blitt noe avhengig av stiften, men leppene mine har vært ekstremt tørre på vinteren. Leppepleien til decleor hjalp godt.

Kjøpte krukken fra strawberrynet og stiften fra feeluniqe.com

Skrevet
Fant en test av leppepomader i KK fra 2006:

http://www.kk.no/289283/som-smurt

Er det bare meg som synes det er rart å bruke Eight hour cream som leppepomade?

Ikke bare du, jeg og. Ingrediensmessig er det jo som vaseline, så jeg ville ikke brukt det.. Ikke nok for mine tørre lepper ihvertfall.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg brukte Eight Hour Cream på leppene en periode, og jeg fikk utbrudd rundt hakepartiet og rundt leppene. Anbefales IKKE !!

Dessuten smaker/lukter den vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...