Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi skulle egentlig til fotograf før kirka men så fikk jeg helt angst og kjente at dette vil ikke jeg . Jeg vil at mannen min skal se meg for første gang den dagen da jeg går opp kirkegulvet så da fikk vi fotograf klokken fem og middagen skulle egntlig være helv fem Nå blir den seks. Vi skal annonsere dette i kirka at det er blitt endringer. Jeg bryr meg ikke om folk synes at det er en skandala det er vår dag og det er slik jeg vil ha det.Vi har ikke kjort dette før og gjorde vel ting i litt feil rekkefølge . Bestillte ikke fotograf før inbydelsen var sendt ut og da hadde ikke han ledig den tiden vi ville. Hva synes dere????? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg synes det høres greit ut, mye kan jo forandre seg, og tror ikke folk kommer til å sulte i hjel for at de må vente litt lengre før det blir mat. Kos dere på den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 10. juli 2003 #3 Del Skrevet 10. juli 2003 Det gaar sikkert helt fint, men da ville jeg soerget for aa ha noe smaatteri som gjestene kan bite i like etter vielsen. Mange er noedt til aa planlegge naar de skal spise, enten fordi de blir svimle og irritable hvis det gaar for lang tid uten mat, eller fordi de maa holde sykdommer i sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 10. juli 2003 #4 Del Skrevet 10. juli 2003 Ingenting å bry seg med!!!! Gjestene klarer vel å stoppe innom et sted mellom kirken og før de ankommer stedet selskapet skal være og ta seg en matbit hvis de ikke holder ut sulten!?! Har gjort det selv ved et par anledninger, da er bensinstasjoner toppen vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå