Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Fortell litt om deres erfaring med produkter/sminke fra Glomineral. Hva liker du? Åhva liker du ikke?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Har bare prøvd concealer fra Glo, den er veldig bra! Skal prøve flere produkter!!
Hexagon Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 (endret) Pressed base, golden medium Sunkissed solpudder Amethyst øyenskygge Concealer, husker ikke hvilken farge Veldig fornøyd med disse!! Har brukt pressed base i ca 4 år. Endret 22. mars 2009 av Hexagon
Honesty Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg liker ikke concealeren så godt, men huden min er tydeligvis litt kresen på akkurat concealere. Derimot er jeg veldig glad i den løse og den pressede foundationen og rougene fra Glo, og kommer til å teste flere produkter derfra. Jeg har tørr og sensitiv hud som er finporet, altså har jeg ingen problemer med blankhet osv.
Gjest *lucky* Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Jeg liker ikke concealeren så godt, men huden min er tydeligvis litt kresen på akkurat concealere. Derimot er jeg veldig glad i den løse og den pressede foundationen og rougene fra Glo, og kommer til å teste flere produkter derfra. Jeg har tørr og sensitiv hud som er finporet, altså har jeg ingen problemer med blankhet osv. Hvordan er concealeren, er den tørr i konsistens siden du ikke liker den? Tror du den kan passe voksen hud med litt linjer rundt øynene?
tante fiolett Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Jeg kjøpte Undereye concealer sist jeg var ute og reiste (De hadde fått Glo i taxfree på Torp!) Kjøpte den i fargen Natural. Det er to farger i esken, som man kan bruke hver for seg eller blande. Den er lett, kremet i konsistensen. synes resultatet ble veldig naturlig og fint, uten å fremheve linjer rundt øynene.
Honesty Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Hvordan er concealeren, er den tørr i konsistens siden du ikke liker den? Tror du den kan passe voksen hud med litt linjer rundt øynene? Den er silikonaktig, men jeg synes at den både tørker ut og legger seg i linjer, og holdbarheten er under middels. Så jeg vil ikke anbefale den til voksen hud, nei.
cherryblossom! Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er kjempegla i øyenskyggene fra glo. Synes de sitter kjempefint til og med uten primer. Concealeren fra dem er super! Har også kajal i flere farger fra de. Er et av mine absolutt favoritt merker:)
Hilde Christina Skrevet 24. mars 2009 #9 Skrevet 24. mars 2009 Er ekstrem fan av undereye concealeren deres. Den visker virkelig ut mørke ringer og holder hele dagen. Den har heller ikke tørr konsistens så jeg slipper tørre områder rundt øynene som jeg ofte får av concealere.
Ida* Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 Bruker foundation i løs og presset form, liker begge godt! Fikk lyst å prøve concealeren også.
Gjest Odense Skrevet 24. mars 2009 #11 Skrevet 24. mars 2009 Bruker foundation i løs og presset form, liker begge godt! Fikk lyst å prøve concealeren også. Hva koster concealeren?
cherryblossom! Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hva koster concealeren? Spørs hvor du bestiller den fra. På Beautybasket.no koster den 240kr. Endret 25. mars 2009 av cherryblossom!
Vulpes Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Hva koster concealeren? Under eye concealeren? Jeg kjøpte den nylig fra eBay, til 173 kr (inkludert porto ).
Rexina Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Har prøvd pressed og loose base, men likte best den første. Fikk feil farge i den løse. Men man bør bruke et produkt som skjuler porer først.
Gjest - Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 Kan du anbefale et produkt du bruker for å skjule porer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå