Gå til innhold

bh i større størelser?

DitaVonTeese

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem og det er at jeg bruker 65E og det er det jo ingen butikker som har.... Jeg finner rett og slett ikke bher som passer! Siden jeg har litt store bryster så vil jeg har bher som sitter skikkeligt, har blitt lei av å bruke 75D som et kompromiss. Det er ingen undertøys foretninger i nærheten av der jeg bor, så lurer kanskje på om det er noen som vet om noen nett-butikker som fører større størrelser til greie priser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe bh'er fra Bravissimo www.bravissimo.com)! Det er et engelsk firma som har mange butikker i England, og i tillegg en meget brukervennlig nettbutikk. Det blir iallefall ikke dyrere å kjøpe bh'er over nett fra bravissimo enn det er å kjøpe dem i butikker her i Norge hvis du kjøper litt flere i slengen.

Rart at det ikke finnes flere undertøysforretninger her i Norge også. Her i Trøndelag som jeg bor vet jeg om fire skikkelige bh-forretninger som fører ordentlige merker (ikke Triumph osv) og som spesialiserer seg på store størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes
Jeg har et lite problem og det er at jeg bruker 65E og det er det jo ingen butikker som har.... Jeg finner rett og slett ikke bher som passer! Siden jeg har litt store bryster så vil jeg har bher som sitter skikkeligt, har blitt lei av å bruke 75D som et kompromiss. Det er ingen undertøys foretninger i nærheten av der jeg bor, så lurer kanskje på om det er noen som vet om noen nett-butikker som fører større størrelser til greie priser? :)

har ikke brukt dem selv, men det så ut som de kunne ha mye forskjellig:)

denne så også ut til å ha mye fint:)

søkte raskt og fant egentlig bare utenlandske sider. virker som vi i norge henger litt etter på utvalg i bh fronten, noe som er veldig synd, da mange begynner å finne riktig str etter mange år med feil nå, å er mane fler med stor str i cup og lavt i omkrets nå enn det var før :sukk:

men du får jo ta en titt, syntes selv de hadde mye fint der hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj mye fint her ja :)

Norge henger nok litt etter og det er synd siden det ikke er noe bra å bruke feil sørrelse år etter år... Vi er nok ikke så store i omkrets som vi tror vi er :fnise:

Men lurer litt på hva 65 i omkrets tilsvarer i utenlanske størrelser og er cupen i samme størrelse som i Norge?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan absolutt anbefale figleaves! Har brukt de et par ganger selv, og vært veldig fornøyd. Gode priser, skikkelige BH'er, gode returordninger (selv om jeg ikke vet hvordan det fungerer med retur i Norge, jeg har bodd i England da jeg bestilte. Men det kan da umulig være noen forskjell?)

La Senza har salg, ser jeg... hmmm... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med Figleaves. De har i tillegg en "clearance" side, med supersalg og ekstra billige varer (se nederst på hovedsiden). Det er svært lav kurs på pundet nå, så da er det ekstra smart å handle fra engelske butikker!! Lykke til:)

Endret av California
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes
oj mye fint her ja :)

Norge henger nok litt etter og det er synd siden det ikke er noe bra å bruke feil sørrelse år etter år... Vi er nok ikke så store i omkrets som vi tror vi er :fnise:

Men lurer litt på hva 65 i omkrets tilsvarer i utenlanske størrelser og er cupen i samme størrelse som i Norge?? :klø:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=282323

hihi, fant masse tråder ala denne når jeg prøvde å finne kart over str. på google, kanskje noe der kan være til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :biggrin: Her finner jeg jo akkuratt det jeg trenger å vite :jepp:

Dette proplemet har jeg alltid slitt med også er problemet løst etter 5 min på kg... :ler:

Endret av DitaVonTeese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

[quote name='DitaVonTeese' date='22.03.2009 (22:16) ' post='6715002'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

LaLina i Oslo er fantastisk. Har du vært der en gang, kan du bestille de andre gangene over nett eller telefon, de har kartotek osv...

Bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...