Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kontakt med ei jente på SMS og MSN, som jeg aldri har møtt. Vi har vel "pratet" MSN sammen i snart to år. Det tikker inn noen meldinger av og til. Noen ganger flørter hun litt, forteller at hun vil møte meg, kysse meg, ha sex med meg osv.

Jeg er litt usikker på hvorfor. Som sagt, vi har aldri møtt hverandre, føler at det er litt rart dersom hun liker meg så godt som hun påstår at hun gjør. Må likevel innrømme at dette gjør meg nysgjerrig og jeg har nå veldig lyst å treffe henne. Hva gjør jeg? Treffer henne og ser hva som skjer?

Forøvrig bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke bare å hive seg i bilen for å treffe hverandre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet
Har kontakt med ei jente på SMS og MSN, som jeg aldri har møtt. Vi har vel "pratet" MSN sammen i snart to år. Det tikker inn noen meldinger av og til. Noen ganger flørter hun litt, forteller at hun vil møte meg, kysse meg, ha sex med meg osv.

Jeg er litt usikker på hvorfor. Som sagt, vi har aldri møtt hverandre, føler at det er litt rart dersom hun liker meg så godt som hun påstår at hun gjør. Må likevel innrømme at dette gjør meg nysgjerrig og jeg har nå veldig lyst å treffe henne. Hva gjør jeg? Treffer henne og ser hva som skjer?

Forøvrig bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke bare å hive seg i bilen for å treffe hverandre.

Jeg har også kontakt med en på msn som jeg aldri har møtt. Det har pågått i over et halvt år. Selv er jeg forundret over at vi fortsatt skriver til hverandre når vi ikke har møttes. Men samtidig synes jeg det er hyggelig å ha han der. Ønsker selvfølgelig å møte han, men det er ikke lett når han bor i en annen landsdel. Men tror ikke jeg gidder å skrive i 2 år før vi møtes. Det høres fryktelig lenge ut. Hvis du er veldig nysgjerrig burde du møte henne. Hvis ikke, så kutt ut og la en annen på hennes plass.

Gjest Gjest
Skrevet

Møt henne og bli ferdig med det. Så vet du. Selv ville jeg aldri ha giddet å chatte med noen over så lang tid uten at det ble noen treff. Holder meg til dem som bor max en time unna. Blir bare slit ellers.

Skrevet

Jeg har også en fyr på msn som jeg ikke har møtt. Vi har vel "kjent" hverandre i 2-3 mnd. Prates av og til ofte og andre ganger ikke så ofte. Jeg har foreslått å møtes men ikke blitt noe av enda. Jeg legger ikke så mye i det om vi aldri møtes. Hyggelig å prate med han uansett. Vi kan tøyse litt om sex inni mellom og, men bare for moro skyld. Hehe!

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg blir gal av sånne folk som er kjærester via msn, men aldri har møttes, eller skal møtes. Skal skrive ett innlegg om det;

Innlegg redigert.

vimse-mod.

Endret av vimse
Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet (endret)
Jeg blir gal av sånne folk som er kjærester via msn, men aldri har møttes, eller skal møtes. Skal skrive ett innlegg om det;

Ingen av oss som har skrevet i tråden som tror at vi har et kjæresteforhold. Hvorfor tror du det da? :D

Deler av sitat redigert.

vimse-mod

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...