Gjest TS Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 jeg møtte denne fyren da jeg "holdt på med" en kompis av han for en stund siden, og han hadde nettop begynt og "holde på med" en annen jente. flørten mellom meg og kompisen hannes varte i bare 1,5 uke ca så det var ikke seriøse greiene. men jeg var da en del sammen med denne fyren og han jeg holdt på med, og da hadde han visst fått et godt øye til meg. han har gått og vært veldig forvirret ettersom han har begynt og fått følelser for meg, og samtidig så holdt han på med denne andre jenta. så det var litt av og på mellom de siden han var veldig usikker! han innrømmet for meg at han hadde hatt et øye til meg hele tiden og synes det var ganske ekkelt og få vite siden han holdt på med/var kjæreste med denne andre jenta, og jeg har også hatt litt kontakt med hun. (var på fest med hun og han, og har hatt litt kontakt over nett), hvor hun har fortalt meg at hun var blitt så glad i han og var så glad for det og hadde det så bra og det kriblet når hun såg han osv osv...og jeg kjente det vrengte seg i magen min når jeg leste dette og atpåtil sitter og vet at det er pga meg han er usikker fordi han "har en ting" for meg!! og jeg sitter der og føler meg sjikkelig falsk og skal prøve og være glad på hennes vegne og late som ingenting! og i det siste har han vært en del til meg fordi han har hjulpet meg med en del praktiske ting som han tilbød seg og hjelpe meg med. og i går så skulle vi på fest sammen, og dro til en venninne av meg hvor det var fest for så å gå ut på byen senere. rett før vi dro på festen så fortalte han at han hadde gjort det "slutt" med denne jenta tidligere den dagen. og rett før vi dro ut på byen så fikk vi vite at denne jenta også skulle ute, hun var sammen med noen venner av han, og vi kom til og møte de. og dette fikk vi vite rett etter vi hadde begynt og småkysse litt også!! og da vi dro ut så var de blant de første vi møtte selvfølgelig! men jeg dro på meg masken og latet som ingenting hadde skjedd og menget meg med denne jenta litt (det verste av alt at hun er ei kjempetrivelig jente som jeg liker godt!). og hele kvelden var ganske ekkel, jeg var minst mulig sammen med han og når jeg var det (danset med eller bare satt sammen med) så var jeg på "vakt" hele tiden for å se om hun var i nærheten og kunne se oss og mistenke noe eller noe sånt! så det ble ganske anspent for min del! livredd for at hun skulle "oppdage" eller se noe. synes det er kjempe ekkelt at det skulle bli sånn...men av og til så kan man vell ikke styre hva man føler! det endte jo med at han ble med meg hjem og lå over til i dag og resten kan en vell tenke seg! føler meg litt som "the other woman" selv om det faktisk er slutt mellom dem, og det var ikke snakk om at det varte så lenge det mellom dem. men alikevell så fikk han følelser for meg og har ikke sagt noe om det til henne! en venninne av meg sa til meg at hun såg på henne at hun visste det! men hva skal man si om det kommer opp? MÅ jeg fortelle at han hadde en "ting for meg" mens han holdt på med hun??? aner ikke hvordan hun vil reagere på dette egentlig for jeg kjenner hun ikke sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå