Gjest originalsunniva Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 kort fortalt: for en måned siden var jeg på lønningspils med jobben. jeg ble veldig full, og sjefen min som jeg helt siden første dag har hatt god kontakt med utnytta meg. han tok meg med på do og stappa penisen sin nedi halsen min. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... han kommer hjem fra en lengre ferie i morgen og da må jeg møte ham. Jeg ønsker ikke å dra på jobb.
Antoinette Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 han tok meg med på do og stappa penisen sin nedi halsen min. Det er ikke lett å ta deg seriøst nr du ordlegger deg på denne måten. Du ble jo med inn på toalettet, eller?
Gjest TS Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Det er ikke lett å ta deg seriøst nr du ordlegger deg på denne måten. Du ble jo med inn på toalettet, eller? jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ordlegge meg egentlig. jeg er stressa... jeg ble med inn på toalettet, jo, men jeg var jo full og trodde han tulla med meg... jeg husker egentlig ikke så mye hvorfor det ene eller andre, jeg bare husker akkurat det.
vilja Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg mener det er han som må skjemmes, og unnskylde seg. Du trenger ikke gjøre noe. Bare gjør jobben din og vær kjølig men vennlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå