blåmeisa Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har vært hos hudpleie nå nylig. jeg har dårlig hud med acner og sorte prikker. Jeg har sensitiv fet hud med tørr overflate... jeg renser huden hver dag med mary kay sin ansiktrens og fuktighetsrens. Hudpleieren mente at jeg trengte i tillegg en fruktsyre og en tilpasstet hudlotion som ikke var feit- slik at jeg behold huden fuktig. Det hun annbefalte meg var jo svindyre produkter samt å komme til behandling 1 gang i mnd. Da flyr fort 1000lappene og som hjemmeværende med baby er det ikke rom for det. Billige gode alternativer
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har også vanskelig hud, men har blitt godt hjulpet av å bruke fruktsyre-produkter fra MD i kombinasjon med kremer og maske med masse fukt fra Matis/Decleor. Huden er helt annerledes! Jeg har ikke råd til å ta behandlinger i tillegg, men har heller investert i gode hjemmeprodukter (billigere på nettet!) og er nøye med å følge opp med rens, fukt og peeling/maske. I tillegg bruker jeg en gele fra MD rett på kviser/urenheter som tørker dem ut. Magisk!
Gjest valleria Skrevet 3. april 2009 #3 Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg har vært hos hudpleie nå nylig. jeg har dårlig hud med acner og sorte prikker. Jeg har sensitiv fet hud med tørr overflate... jeg renser huden hver dag med mary kay sin ansiktrens og fuktighetsrens. Hudpleieren mente at jeg trengte i tillegg en fruktsyre og en tilpasstet hudlotion som ikke var feit- slik at jeg behold huden fuktig. Det hun annbefalte meg var jo svindyre produkter samt å komme til behandling 1 gang i mnd. Da flyr fort 1000lappene og som hjemmeværende med baby er det ikke rom for det. Billige gode alternativer hei. du kan prøve Nuskin sin serie som heter clear action. ca 700 kr for rens og dag/natt krem. Denne virker veldig bra. Og flere jeg har snakket med har fått meget fin hud. De har og en krem som heter calming touch, som kanskje kan passe deg?? Nuskin sitt galvanic spa (rynkestrykejern) er også veldig bra for meg. Har fått mye finere hud. (linjer, rynker,porer, virker også på arr over tid) Gå til www.nuskin.com - og gå inn på Europa, og så Norge. jeg har brukt nu-skin produkter selv nå i 2 år. Dette er internett salg, fra USA. Om du er interressert i å prøve produktene, må du bli registrert som kunde eller distributør, av en annen distributør. Er du distributør er også prisene billigere. Du forpliker deg ikke til noe som distributør. Jeg har selv kunn handlet til meg selv.ønsker du å vite mere så kan du kontakte meg på e-mail: xxxxxxx E-postadresse fjernet, se reglerne /Furstina (mod) Endret 3. april 2009 av Furstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå