Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Vet det er en lignende tråd her inne som gjelder middag. Forskjellen er vel at jeg ikke har noe på gang med denne karen, slik trådstarter i middagstråden tydeligvis hadde. Vi har bare blitt veldig gode venner på relativt kort tid. Hva tror dere, er det ok for en singel kvinne å lunsje med en gift mann?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hvis kona hans vet om det og syntes det er greit, så.
Lissi Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor spør du da? Om du har bestemt deg at det ikke gjør noe! Kos deg du! Håper bare ikke andre kvinner tenker sånn om din mann en dag..
Gjest 1 Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Enig i at kona bør vite det. Og er det ikke vanlig å introdusere/snakke om nye venner med sin ektefelle? Om han ikke vil si det til kona - da har han vel noen baktanker da...
Gjest 1 Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor må hun vite om det? og hvorfor skal hun ikke vite om det? Vil du ikke vite om det fordi da kan hun si at hun synes det ikke passer seg, eler hun vil treffe deg face to face etc og det passer ikke deg? Har du også noen baktanker så du vil helst at hun ikke involveres i deg og han? Bare det at du stusser på svarene du får - viser jo tydelig hva du mener og at du synes det er helt ok Om du ikke var singel, men gift, hadde du likt at mannen din gikk på lunch med en singel, ny venninne som han på kort tid hadde fått et godt forhold til? Tviler på at du hadde godtatt det så lett..
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Nei, dette er ikke greit! Mannen må si i fra om alt han gjør om han er gift. Han har nok baktanker, denne mannen!
missLynch Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes dette er helt greit. Og ja, jeg er gift.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Jeg synes IKKE dette er greit. Jeg opplevde at mannen min var utro over en lengre periode - og det startet med en lunsj. Ikke gå, det er virkelig ikke verdt det. Regn med at også du på et eller annet tidspunkt må ta et oppgjør med dette, og sitter sannsynligvis igjen såret...(for ikke snakke om kona hans...)
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Synest det er greit at man spiser lunch med eksemplarer fra det motsatte kjønn, gjør det selv uten noen at jeg tenker spesiellt over det. Er også greit at mannen min gjør dette. Det som ikke er greit er om han bevisst skjuler det. Men det kan da ikke lunsjvennen noe for. Hadde det vært mannen min som var et brødhue.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #11 Skrevet 23. mars 2009 Gifte menn som inviterer til: - En drink - Lunch - Middag - Besøk hjem til seg ...vil ha sex med deg. De vil ha det en gang eller som en affære. Opp til deg: vil du bidra til utroskap, eller vil du ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Hvis du lurer på om det er greit, er det ikke greit. Ellers ville du ikke ha stilt dette spørsmålet...
Gjest Bond Skrevet 25. mars 2009 #13 Skrevet 25. mars 2009 Om dere har blitt gode venner, da synes jeg at det er naturlig atetter hvert blir du også kjent med kona. Men jeg synes ikke at han har 'meldeplikt'. Det er en annen ting om han prøver å skjule det hele fra kona, da er det nok noen baktanker. Så lenge dere er venner - hvorfor skulle det ikke være greit? Man kan jo ha venner av motsatte kjønn, selv om man er gift? Og man har i hvert fall lov å spise lunsj med venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå