Gjest gjest teba Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Mine hvite gensere blir alltid gule under armene etter kort tids bruk. Hvordan skal jeg unngå dette, eller klare å få det bort? Får også fort flekker på mine hvite topper (søler ikke noe), som sitter fast i klærne, og vil ikke bort. Har prøvd å bytte deo uten hell, og jeg har prøvd vanish og å bleke det i klor, ingenting virker....Det er så kjedelig å hele tiden måtte kjøpe nye klær, bare pga unødvendig flekker... Noen som har noen gode råd??
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 La deo'n tørke helt under armene før du tar på deg overdeler. De klærne som allerede er misfarget får du ikke hvite igjen. Alternativet er å farge dem.
Støvletthæl Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Dersom det er 100% bomull kan du forsøke å få bort flekkene med klorin, bare pass på at det ikke ligger for lenge. Plagget bør dessuten være helt hvitt, dersom der er mer beige/offwhite så kan klorinen gi hvite flekker.
Gjest gjest teba Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Har også prøvd å la deo'n tørke før jeg tar klær på, men uten hell der også... Kan man farge misfargede hvite klær hvite??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå