Gå til innhold

Jogging og stikking i hals

Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

Dårlig kondis;der har du meg.

Nettopp begynt å jogge. Får så sinnsykt vondt i halsen av det. Ikke halsvondt men sikkert sånn melkesyregreier eller hva det enn er. det gjør så vondt at jeg må bare stoppe opp og begynner nesten å grine.

Tar det sabla lang tid før dette forsvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Jeg og pleier å få det. Tror det handler litt om at du går ut hjemmefra og er varm, så kommer du ut i kulden, og begynner å løpe. Da pleier ihvertfall jeg å få sånne smerter i halsen. Sånne tikkinger og sånt.. Men kan jo være det er noe annet, men jeg tenker ihvertfall at det er det om meg. For det skjer alltid vis jeg plutselig løper ut i kuldne og blir plutselig varm.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det litt kaldt ute og jeg blir anpusten, så er det garantert at jeg får skikkelig vondt i halsen, og at mandlene i tillegg hovner opp, både da, og neste morgen. Fordømt irriterende, for det snevrer inn halsen så det blir enda tyngre å puste. :sur:

Har forøvrig også elendig kondis, men også veldig ømfintlig hals. :fnise:

For min del hjelper det å ha et litt godt skjerf i halsen slik at den ikke blir nedkjølt fra utsiden også.

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Takksann for svar!

Tenkte kanskje det hadde noe med at jeg har rævva kondis for jeg har ikke vondt når jeg svelger. Det er bare en slags konstant svie.

Får bare prøve å "gå det av meg" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan være halsbrann også. Ofte man ikke er bevisst på det, men det er veldig vanlig. Tror det kan ha noe å si hvor lenge før trening man spiser, hvor mye plaget man blir. Hvis du er overvektig er det ekstra vanlig å ha halsbrann, men det er sannsynlig at problemet blir mindre om du går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...