Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tenkt og fortelle noen jeg tilbringer nesten all min fritid sammen med at jeg har fått litt for sterke føleser ovenfor vedkommede, men samtidig driver jeg og flørter med noen andre! Jeg ble for litt siden kjent med et nytt menneske som jeg liker kjempegodt allerede, og det kan virke som vedkommede har gjensidige følelser. Så nå har jeg lyst til og rive av meg hodet, kaste det i veggen og trampe på det!

Hva skal jeg gjøre?

Jeg vet enda ikke helt sikkert hvordan min venn vil ta det når jeg sier det, vi er gode venner og har vert det noen år nå. Det kan virke til tider at det ikke bare er jeg som tenker sånn, men når vi sitter og snakker så virker det som at det kun er tilfeldig, og det bare det at jeg opfatter signal som egentlig ikke er der siden jeg har følelser som jeg ikke burde ha.

Også det nye menneske jeg har blitt kjent med... Vi deler så mye ting, vi ønsker det samme fremmover i livet. Jeg tror ganske sikkert at følelsene er litt mer gjensidig der.

Og det er egentlig ikke noe 'men' heller! Det er bare.. Jah...

Utenom at jeg veldig glad i vennen min..

Huff... Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen som kan hjelpe meg? Skal jeg snakke med begge? Skal jeg gå for bare en av de?

Jeg er veldig glad i vennen min og vil gjerne vite om det er noe tilbake der, men det kan virke som jeg bare er en god venn..

Men med det nye menneske jeg har blitt kjent med er det anerledes, jeg har fått en gnist i meg som jeg ikke har følt på lenge. Men jeg vet og at om jeg ikke sier noe til vennen min så vil jeg for alltid gå rundt og lure på om det kunne ha vert noe der. Men det vil bli litt dumt og si 'jeg er forelsket i deg, men jeg er og forelsket i noen andre'

Om jeg sier noe til vennen så kommer vedkommede uansett til og få vite om den andre. Vi sier alt til hverandre...

Men det og leve i uvitenhet, jeg tror ikke jeg kan klare det..

Skrevet

Kanskje du heller bør bevare det gode vennskapet med vennen din som nettopp det - et godt vennskap, og heller satse på en framtid med han du mener følelsene er mest gjensidig hos? Høres ut som på meg at du kanskje liker ham best?

Hvis du liker vennen din best som potensiell kjæreste fremfor han andre, så kan du jo lufte terrenget med han isteden og heller satse på han andre om vennen din ikke er interessert i noe mer?

Men som sagt, kanskje det er greiest å bevare et utrolig godt vennskap med denne vennen din, og heller satse på et forhold med den andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...