VinterBrud09 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Noen som har tipps til fline brudepikekjoler til voksne brudepiker?? Begge to er str XL. Ser igrunn etter lange kjoler. Gjerne med noe lilla i. Setter STOOOR pris på tips eller linker! :D
Phineas Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Noen som har tipps til fline brudepikekjoler til voksne brudepiker?? Begge to er str XL. Ser igrunn etter lange kjoler. Gjerne med noe lilla i. Setter STOOOR pris på tips eller linker! :D Her da? Her er det jo mangt, for enhver smak Jeg elsker ebay.. hehe
VinterBrud09 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 jeg også! bare litt sent ute siden bryllupet er 18april.. Redd de ikke skal komme i tide eller at det skal være noe feil...
Phineas Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 jeg også! bare litt sent ute siden bryllupet er 18april.. Redd de ikke skal komme i tide eller at det skal være noe feil... Ahh, da kan det være litt risky ja...
Jade Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Hvis du ikke vil bestille, så må du nesten si hvor du bor, så man kan tipse om butikker.
VinterBrud09 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 Jeg vurderer å bestille disse: Rosa kjole Jeg fikk de for $120 stk. nesten 800NOK altså... inkludert frakt. og ble lovet å få dem til tide.... Tror dere det vil gå?? Ellers bor jeg i Sandefjor. Vestfold.
Phineas Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Jeg vurderer å bestille disse: Rosa kjole Jeg fikk de for $120 stk. nesten 800NOK altså... inkludert frakt. og ble lovet å få dem til tide.... Tror dere det vil gå?? Ellers bor jeg i Sandefjor. Vestfold. Det er jo bare å prøve Hvis de sier du får de i tide, så får du sikkert det Kjolen var nydelig forresten...
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Jeg ser selv størrelse xl, og det å finne penkjole er ikke alltid like enkelt. Jeg har selv gjort noen kupp på ebay, i tillegg til ordentlig kjolebutikker. Hvorfor er det du som leter etter kjoler egentlig? En stor kropp er ofte vanskeligere å kle opp enn en mindre. Nå vet jeg jo ingenting om hvorfor det er du som ser etter kjoler, men om det hadde vært meg så hadde jeg vært svært ukomfortabel med at bruden leter etter kjole til meg og trolig kommer til å bestille på nett - og så sent at det ikke vil være noen returmulighet eller sjanse for å finne noe annet hvis det blir bom. Nå vet jeg ikke hvor store xl´er og hvilken fasong dine venninner har, men har de store overarmer er ikke den typen stropper spesielt flatterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå