Gå til innhold

Fucking Good Friends

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på om det er her jeg skal legge ut denne, men virker mest logisk for meg iallefall!

Sååå, jeg har aldri hatt en fuckbuddy før. Åssen fungerer det egentlig? Jeg møtte en fyr gjennom en kompis for en stund siden, møttes i forrige uke for andre gang og det lå vel litt i kortene at det kom til å bli sex! Så ja, det ble jo det da. Men hva nå?

Jeg mener, han spurte meg på besøk, er det liksom jeg som skal spørre nå da? Jeg vil ikke invitere megselv så hva skal jeg si "lyst til å knulle?" :P

Dessuten så vet jeg ikke om det bare var en engangs ting for han. Og hva om han syns jeg var skikkelig bæd eller noe, jeg har ikke lyst til å spørre og får et nei liksom! Det hadde sugd, haha. Og, uhm, hva slags ting skal man iiiikke gjøre første gangene man har sex med en man knapt kjenner og hvor det er 0 romantiske følelser? :P

Tilleggs spørsmål!: Jeg har egentlig bare hatt sex med utrolig tynne gutter før, han her er litt, hmm, breiere. Det var vanskelig å være oppå av en eller annen grunn! What, why? Åssen kan jeg sette meg så det blir bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_idapida_*
Skrevet

morsomt :fnise:

Du merket vel om han likte deg eller ikke? om man han en skikkelig bad omgang i senga, så merkes det jo på den andre også? hehe...

Syns du kan sende han en sms, og spørre om han vil møtes igjen. Så tar du det derfa :)

Har ingen gode tips til deg ang sex`en. Men gjør ting du vet dere begge liker og som du føler deg trygg på i første omgang. Etterhvert som dere blir bedre kjendt, så kan du ekspeimentere mere :)

Skrevet

Takk for svar :)

Joa, kanskje sant det. Men jeg vet ikke. Han er nysingel, ganske langt og seriøst forhold, han sammenlignet meg jo garantert, ikke sant? :|

Vi var i senga i ca 4 timer eller noe, han hadde kanskje stoppet etter første omgang om det var jævlig? haha. jeg vetafaen. Jeg har hatt sex med én mann de siste 3 årene så det er var egentlig litt skummelt, og jeg var så teit og ble småfull. Ble han óg da, så det er vel greit.

Tenk om han sier "okei" eller noe, for ikke å såre meg også ender vi opp med å ta en kaffe?

Høres bra ut^^ Hvis det blir noe mere da ;D Takktakk!

Gjest Gjest_idapida_*
Skrevet

Hvis han er nysingel er sikkert en pulevenn akkuat det han vil ha :) Sex helt uten forpliktelser er jo ikke å forakte når man har vært i forhold lenge... Ikke vet jeg om han sammenligner dere, men man blir ikke værende 4 timer i senga med en person man ikke fungerer sammen med. Ikke jeg iallefall :)

Så send han en melding du! Du har vel ikke så veldig mye å tape...

Skrevet

Jeg er så glad for at du svarer :) Tusen takk! :D

Nei, det er vel sant. Og nei, jeg har vel egentlig ikke det :S Men jeg vet ikke, jeg blir nervøs av tanken. Jeg har aldri hatt sex uten følelser/sex uten forpliktelser før - redd jeg holder på å falle for han. Hvis jeg hadde driti i sånne ting så hadde jeg vel bare kjørt på? :S Jeg tenker på om hvis han skulle fått seg dame/fuckbuddy så hadde jeg blitt skikkelig lei meg - hva faen? :\ Huffhuff!

Gjest Papirkurven
Skrevet

Ja, enig: send ham en sms og spør om han vil møtes igjen.

Ang. oppå og "bredere" (forresten veldig fin måte å si det på:): Kjæresten min er ikke av de smaleste, men jeg har ikke noe problem med det. Menn har ofte smalere hofter enn kvinner uansett, bare sett deg "under" magen, om du skjønner, og med bena bøyd og bakover (hører rart ut, men det er som å sitte på kne). For å "holde deg fast" (om du trenger det) kan du putte føttene innunder lårene hans.

Jeg liker også den stillingen :)

Har du veldig lyst til å bli FGF med han? Tenk igjennom om det egentlig er så ille om dere ender opp med en kaffekopp...

og pass deg littegrann, det er altfor lett å begynne å tenke lengre enn bare sex, så vær klar for det og tenk ut hvordan du evnt. skal takle følelsene.

Gjest Gjest_idapida_*
Skrevet

Jeg kjeder meg litt i kveld, og da er det ingenting som er bede enn å sitte på KG, hehe :)

Hvis du er redd for følelser osv, så syns jeg du bør tenke deg om før du starter noe med denne fyren. Av efaring så har jeg funnet ut at man må ha et veldig avklart forhold til pulevenner. Hvis ikke bli man fort såret og lei seg, og det er ikke noe gøy :s Så hvis du har et snev av følelser for fyren, eller tror du kan få det, så hold deg unna!

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Si rett ut hva du vil, steke ass, til mer jeg leser her til mer skjønner jeg at jenter bærer på mye de aldri sier og de har mye de ville ha sakt. Start med å snakke fra levera da, tror han vil sette pris på det og føle seg mer avslappet i forhold til deg da han vet hva du vil.

Skrevet

Spør hvor skapet står, det er da lov!

Jeg hadde heller spurt han om han vil mer, enn å hinte frampå og så bli avvist. Syns det er enda verre enn å bare hoppe i det.

Og ja, du ble nok sammenlignet. Men ikke ta det som noe negativt. Det er det ikke vanlig å ha suuuuper sex på første forsøket, så hvis han ikke syns det var det samme som med xen, så er jo ikke det så veldig rart.

Skrevet
Takk for svar :)

Joa, kanskje sant det. Men jeg vet ikke. Han er nysingel, ganske langt og seriøst forhold, han sammenlignet meg jo garantert, ikke sant? :|

Vi var i senga i ca 4 timer eller noe, han hadde kanskje stoppet etter første omgang om det var jævlig? haha. jeg vetafaen. Jeg har hatt sex med én mann de siste 3 årene så det er var egentlig litt skummelt, og jeg var så teit og ble småfull. Ble han óg da, så det er vel greit.

Tenk om han sier "okei" eller noe, for ikke å såre meg også ender vi opp med å ta en kaffe?

Høres bra ut^^ Hvis det blir noe mere da ;D Takktakk!

4timer! Da har dere kost dere gjensidig! Sammenligning!?? Han tenker nok at du har et mye mer behagelig vesen enn hu misfornøyde , irriterte x-dama.

Skrevet
4timer! Da har dere kost dere gjensidig! Sammenligning!?? Han tenker nok at du har et mye mer behagelig vesen enn hu misfornøyde , irriterte x-dama.

Papirkurven:

Takk for svar på det :)

Trur jeg skjønner, får prøve om det blir en gang til :D Tusen takk!

Ja, jeg vet. Men isj, vanskelig.

Ida: Hehe :)

Ja, det er sant! Isj.

Lurer: Det er ikke alltid det er så lurt, noen av dere blir veldig lett skremt. Eller liker ikke kvinner som er direkte. Det er selvfølgelig mye mulig, på den måten, men han virker ærlig talt ikke som en fyr som hadde satt så stor pris på det. Men takk for tilbakemelding!

Ethereal: Det er sant! Har spurt han nå :)

m46: Hehe, takk!

Så ja, jeg spurte han. Om han ville møtes igjen asså. Jeg burde vel spørre om han vil noe sånt i det hele tatt, men..

Jeg spurte hva han hadde fore denne uken, også spurte jeg om han ville henge en dag. Med en ":P" som vi har brukt tidligere som litt sånn, ja. Også sa han "Hvis jeg har fri og ikke har noen planer, sure ^^"

Jeg tror jeg tar det som et nei egentlig, men meh. Jeg har iallefall gjort mitt, ikke sant? Jeg føler det er litt opp til han nå, siden det er han som må være ledig (jobber mye og på tider som er litt kjipe). Så da, hvis han vil møtes, så får han vel spørre meg om når? Eller skal jeg "mase" mer? :\

Jeg trives ikke med å være så dårlig på å lese han.

Takk for alle tilbakemeldingene!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor nysingel er han da? Sjansen er veldig stor for at du bare er en rebound, og at du ender opp såret, siden du ikke er sikker på om du kan la være å få følelser.

Vil jo ha litt å si hvor gamle dere er også da, det vil vel være annerledes for noen i 20 årene, enn lenger opp i alder kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...