Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Lurer på hva andre bruder betaler for frisør og sminke på den store dagen? Høres 2500,- for begge deler mye ut?
Karabista Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Lurer på hva andre bruder betaler for frisør og sminke på den store dagen? Høres 2500,- for begge deler mye ut? Jøss jeg betaler 350 kr timen for sminke og hår og hun kommer hjem til meg. Deilig da å gjøre alt hjemme og få det så bra. Fikk prøvetime først og hun var flink. 800 kr betalte jeg for 2 timer + at hun kjørte hit til meg (100 kr) Fikk så mange bra tips også at jeg har kjøpt inn sminke selv hehe. . blir jo en del timer så..
Jade Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg betaler 3000 for sminke og håroppsett (ca 4 timer?). Inkl. er også en prøvetime på litt over en time.
Gjest Papirkurven Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg betaler 3000 for sminke og håroppsett (ca 4 timer?). Inkl. er også en prøvetime på litt over en time. 4 timer?!? Da må man jo stå opp midt på natta! Er det vanlig?
Topaz Skrevet 23. mars 2009 #5 Skrevet 23. mars 2009 Betaler ca 3200, da inkludert prøvetime, beregnet tid ca 3 timer bryllupsdagen samt at forloveren får stelt hår og sminket seg i samme pakka.Så prisen du har fått er vel ikke så verst. Men det er nok avhengig av hvor i landet, og om det er flere frisører å velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå