Gå til innhold

Hotell i oslo, firemannsrom

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Er på jakt etter et hotell i Oslo som har rimelig firemannsrom. Vil ha noe som er ganske billig, men som er litt mer ålreit enn Centrum pensjonat... Anbefalinger taes imot med stor takk :)

Skrevet
Er på jakt etter et hotell i Oslo som har rimelig firemannsrom. Vil ha noe som er ganske billig, men som er litt mer ålreit enn Centrum pensjonat... Anbefalinger taes imot med stor takk :)

Hva med Cochs Pensjonat? Ellers er Gjestehuset Lovisenberg et helt fantastisk sted, men de har ikke priser på nettsiden sin. Ellers kan du jo sjekke hva slags priser budget-hotellene har på familierom: Thon Hotel Astoria, Thon Hotel Munch, Thon Hotel Spectrum f.eks. P-hotels har firesengsrom for 1195 ser jeg.

Gjest Grafica
Skrevet

Cochs hadde jeg glemt, der har jeg vært innom og de er jo helt okey. P-hotels og Thon Spectrum har jeg bodd på før, men trodde ikke de hadde firemannroms, og sjekka derfor heller ikke :roll: Takk juliane.

Skrevet

bset western kampen

Hvet ikke priser og er jo ikke i sentrum, men en 3 min t-banetur, eller 10/15 minuttersgange til sentrum....veldig fint hotel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...