Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei alle sammen! Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i et par sko som ser ut som de skoene som jenta på dette bildet har på seg? Eller noen som ligner! Takker for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Tøffe sko, men kan ikke huske å ha sett slike. Tøft antrekk også, men tror kanskje kjolen var litt kort for meg.
Quirky Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har noen helt like, de er fra Troppa. Kjøpte dem på Lille Vinkel sko i fjor høst, de har dem vel neppe enda (eller kanskje du finner dem der på salg), men kanskje du finner dem et annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har noen helt like, de er fra Troppa. Kjøpte dem på Lille Vinkel sko i fjor høst, de har dem vel neppe enda (eller kanskje du finner dem der på salg), men kanskje du finner dem et annet sted. Hei, og takk for tipset, men de fantes ikke der lenger som du sa. Det var dumt. Jeg har lett og lett, men finner dem ikke noe sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå