Gjest Gnuffisen Skrevet 3. juni 2009 #41 Skrevet 3. juni 2009 Kunne og ønske å prøve det ut med en jente.. Har gjort det før, men da med kjærestene våre som så på og til slutt tok over.. Bor i en liten bygd, så sjansen for å finne noen her er minimal.. Er selv 21 og det er ikke så mange av oss her..
Gjest Gjest_maki_* Skrevet 3. juni 2009 #42 Skrevet 3. juni 2009 Lesbiskes preferanser på partners "drømmekropp" er like forskjellig som i resten av befolkningen. Ellers vil jeg bare si det at å ha sex med ei jente er utrolig flott og spesielt,veldig annerledes en å ha sex med en gutt . Så herlig at dersom det blir slutt mellom kjæresten min og meg så er jeg usikker på om jeg ville vært med en gutt noensinne igjen,hadde nok sett meg om etter ei anna jente. Obs obs til alle dere som er nyskjerrige på jentesex, det kan være lurt å bli litt kjent med jenta før dere hopper til sengs OG til de som er i forhold, ikke gå bak ryggen på partner,utroskap er utroskap uansett kjønn.
Gjest Frøken_ Skrevet 16. juni 2009 #43 Skrevet 16. juni 2009 Jente sex er kjempe fint Er selv bifil, og ganske lenge siden jeg har hatt en jente.. Noen andre også som har lyst?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #44 Skrevet 9. juli 2010 Er det normalt å tenne på jenter? Siden flertallet er heterofile så nei. Det er ikke normalt!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #45 Skrevet 9. juli 2010 Jeg er også veldig nysgjerrig på dette, og har fantasier om jentesex titt og ofte! Men samboeren min ville absolutt ikke godtatt om jeg hadde sex med ei jente, ikke om han selv var med en gang! Merkelig... Han blir skuffet/lei seg bare jeg kysser ei annen jente lissom. Så det gjør jeg ikke lenger Så for han er det det samme om jeg har meg med en annen gutt eller ei annen jente, det er utroskap uansett. Han er ikke supersjalu eller noe sånt, bare liker ikke tanken på å dele kroppen min med andre. Så jeg får respektere hans følelser rundt dette, og heller la det være med fantasien.. Jeg elsker jo han! Selv om jeg synes det er rart at han ikke liker tanken på oss to og ei annen jente, de fleste gutter hadde vel glatt vært med på det?
Gjest Marthe Skrevet 9. juli 2010 #46 Skrevet 9. juli 2010 Siden flertallet er heterofile så nei. Det er ikke normalt!! Tror det er ganske normalt i en viss alder kanskje, sikkert for gutter også. Det tente meg sinnsykt før, men nå (jeg er 29 år) blir jeg rett og slett kvalm av tanken. Jeg finnes ikke lesbisk og kan derfor ikke tenke meg sex med en jente.
Gjest jente18 Skrevet 9. juli 2010 #47 Skrevet 9. juli 2010 Var dritnysgjerrig jeg også. Reiste på tur med god venninne. Lå der halvnakne på rommet. Tok noen Baileys, og begynte å prate litt om det meste. Og plutselig hadde hun samme lyster som meg. Nå er vi veldig gode venninner.
Gjest Hannah Skrevet 9. juli 2010 #48 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har prøvd jentesex. Det er sterkt overvurdert. Jeg savnet det å bli fyllt opp.
Gjest benedicte Skrevet 9. juli 2010 #49 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har prøvd jentesex. Det er sterkt overvurdert. Jeg savnet det å bli fyllt opp. Deilig å bli fylt opp, ja. Men koselig med en slank ung jente, med myk fin hud i senga også. Går for begge.
Gjest Seniorita Skrevet 9. juli 2010 #50 Skrevet 9. juli 2010 Jeg hadde sånn halveis jentesex engang , tror ikke det var noe for meg da (for 4 år siden) men nå vet jeg ikke lengre =P
<CupCake> Skrevet 10. juli 2010 #51 Skrevet 10. juli 2010 Prøvde jentesex som 17.. prøvde også å ha et slags forhold til henne.. varte et par mnd.. Var bare for å teste fra begges side.. var ikke vår greie.. Jeg tenner ikke på jenter men kan synes de er sinsykt fine osv.. Men nå har jeg liksom been there-done that.. tror det er derfor spenningen ble borte, fant ut at det ikke var meg..
Gjest liten senorita Skrevet 10. juli 2010 #52 Skrevet 10. juli 2010 Prøvde jentesex som 17.. prøvde også å ha et slags forhold til henne.. varte et par mnd.. Var bare for å teste fra begges side.. var ikke vår greie.. Jeg tenner ikke på jenter men kan synes de er sinsykt fine osv.. Men nå har jeg liksom been there-done that.. tror det er derfor spenningen ble borte, fant ut at det ikke var meg.. Enig med deg. Var 17 når jeg prøvde det med en venninne, og vi holdt på noen helger. Til jeg fikk type. Da ble det ikke mer. Men vi er bestevenninner fortsatt. Forrige helg hadde vi reprise, og det var godt da. Nå er vi begge 25. Skal lage fin middag til henne i kveld igjen....og kanskje..???
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #53 Skrevet 10. juli 2010 Enig med deg. Var 17 når jeg prøvde det med en venninne, og vi holdt på noen helger. Til jeg fikk type. Da ble det ikke mer. Men vi er bestevenninner fortsatt. Forrige helg hadde vi reprise, og det var godt da. Nå er vi begge 25. Skal lage fin middag til henne i kveld igjen....og kanskje..??? Herregud du kan ikke drive på sånn og risikere å smitte mannen din med sykdommer fra lesbesexen!! Kvinner altså....går bak ryggen til menna sine kun for å få oppleve homofil sex.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #54 Skrevet 10. juli 2010 Herregud du kan ikke drive på sånn og risikere å smitte mannen din med sykdommer fra lesbesexen!! Kvinner altså....går bak ryggen til menna sine kun for å få oppleve homofil sex. Og hvor står det at hun er i et forhold?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #55 Skrevet 10. juli 2010 Og hvor står det at hun er i et forhold? På side 2.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #56 Skrevet 10. juli 2010 Mulig jeg er trøttere enn jeg tror her, men jeg ser bare et innlegg fra "liten senorita" i denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #57 Skrevet 10. juli 2010 Mulig jeg er trøttere enn jeg tror her, men jeg ser bare et innlegg fra "liten senorita" i denne tråden. ok, side 1 kanskje det var. Men hun kalte seg sikkert noe annet da hun nevnte gubben hjemme. Men mange av de homofile jentene her har gubbe hjemme og har homosex på si, det er er det ingen tvil om uansett. Det er det som er poenget her. Du finner jo ingen tråd med innlegg fra kun 50 SINGLE jenter....statistics you know....
Gjest hogwash Skrevet 10. juli 2010 #58 Skrevet 10. juli 2010 (endret) ok, side 1 kanskje det var. Men hun kalte seg sikkert noe annet da hun nevnte gubben hjemme. Men mange av de homofile jentene her har gubbe hjemme og har homosex på si, det er er det ingen tvil om uansett. Det er det som er poenget her. Du finner jo ingen tråd med innlegg fra kun 50 SINGLE jenter....statistics you know.... Hurra! Nostradamus har gjenoppstått! Endret 10. juli 2010 av hogwash
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #59 Skrevet 10. juli 2010 Hurra! Nostradamus har gjenoppstått! Trenger ikke være hverken Nostradamus eller Joralf Gjerstad for å skjønne at 50 tilfeldige svar her tilhører kun single jenter. Sjansen er 0,00004% eller noe sånt.
Gjest hogwash Skrevet 10. juli 2010 #60 Skrevet 10. juli 2010 Trenger ikke være hverken Nostradamus eller Joralf Gjerstad for å skjønne at 50 tilfeldige svar her tilhører kun single jenter. Sjansen er 0,00004% eller noe sånt. Skulle gjerne sett det regnestykket ditt! Forøvrig veldig imponert over din evne til å vite langt mer om de som poster i tråden enn hva de sier selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå