roadkiller Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg lurer på om det selges ID bare minerals produkter på taxfree? Skal ut å reise nå til helga, og kunne tenkt meg disse produktene:) Håper på svar:)
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg lurer på om det selges ID bare minerals produkter på taxfree? Skal ut å reise nå til helga, og kunne tenkt meg disse produktene:) Håper på svar:) Jeg har aldri sett det
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 ...litt vanskelig å svare på når du ikke sier hvor du reiser fra.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 ...litt vanskelig å svare på når du ikke sier hvor du reiser fra. Jeg har aldri hørt om en flyplass i norge som har det, så tviler på at det finnes til salgs uansett hvor man reiser fra. Med mindre det er noe nytt på gang,-da blir jeg glad
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har aldri hørt om en flyplass i norge som har det, så tviler på at det finnes til salgs uansett hvor man reiser fra. Med mindre det er noe nytt på gang,-da blir jeg glad OK, jeg skal ikke si det heeelt sikkert, men jeg mener da å ha sett det på Gardermoen? :klø: Men ikke skyt meg om jeg tar feil!
roadkiller Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 ...litt vanskelig å svare på når du ikke sier hvor du reiser fra. reiser fra værnes:)
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 På nettet kan man sjekke priser og produkter i tax-free'en for Oslo ihvertfall. Vet ikke om det gjelder alle flyplasser men..
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 reiser fra værnes:) OK, da har jeg ikke peiling, hehe
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Google er din venn! Her er Værnes-butikken, på samme side kan du sjekke hva slags varer de har og priser. Ingen ID, desverre, og det var det visst ikke i Oslo heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå