Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er noen mennesker umulig å få ut av tankene, har virkelig prøvd. Har ikke møtt dette mennesket mye en gang, må være inbilt galskap, hvordan få dette helt vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er noen mennesker umulig å få ut av tankene, har virkelig prøvd. Har ikke møtt dette mennesket mye en gang, må være inbilt galskap, hvordan få dette helt vekk?

Vente til det går over ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Vente til det går over ;)

ja men det går jo ikke over, trodde jeg hadde klart det men så dukket det opp igjen

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du egentlig ikke har lyst å glemme dette mennesket siden du ikke har blitt helt kjent med h*n endå og derfor ikke dannet et riktig bilde om hvordan h*n er?

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje du egentlig ikke har lyst å glemme dette mennesket siden du ikke har blitt helt kjent med h*n endå og derfor ikke dannet et riktig bilde om hvordan h*n er?

jo,det tror jeg på..fikk noe spesielle følelser i forhold til det, men skal virkelig gå inn for full fortrenging, dette går ikke lenger og er uansett umulig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det der sliter jeg også med. Har hatt den samme fyren i tankene i maaaange år, og klarer ikke "å gi slipp". Men jeg har litt kontakt med denne fyren også da, så det hjelper ikke akkurat. Tror det rett og slett er fordi det aldri ble oss, og dermed fikk jeg ikke noe "avslutning" om du skjønner.

Egentlig er det både fortvilende og irriterende. Må visst velge å miste vennskapet eller å leve med det. :(

Gjest Gjest
Skrevet
Det der sliter jeg også med. Har hatt den samme fyren i tankene i maaaange år, og klarer ikke "å gi slipp". Men jeg har litt kontakt med denne fyren også da, så det hjelper ikke akkurat. Tror det rett og slett er fordi det aldri ble oss, og dermed fikk jeg ikke noe "avslutning" om du skjønner.

Egentlig er det både fortvilende og irriterende. Må visst velge å miste vennskapet eller å leve med det. :(

samme her, det ble ingen avslutning og vi skal treffes igjen etter planen, hvor lurt det er er jeg derimot ikke sikker på så vurderer å aldri la det skje, men så var det dette bejovet for en avslutning da, er så vanskelig å gi slipp jo

Gjest Gjest
Skrevet
jo,det tror jeg på..fikk noe spesielle følelser i forhold til det, men skal virkelig gå inn for full fortrenging, dette går ikke lenger og er uansett umulig.

Hvorfor MÅ du glemme dette mennesket da, og hvorfor er det umulig? *nysgjerrig*

Gjest gjest kl. 18.45
Skrevet

For min del ønsker jeg ikke å glemme personen, jeg ønsker bare å ikke ha desse følelsene for han lenger. Rett og slett fordi jeg ønsker å treffe noen å bli glad i uten at jeg føler "han står i veien". Altså, jeg har vært i lengre forhold, men denne typen ligger alltid i bakhodet. All kontakt med han medfører at følelser/ savn blusser opp. Selv om jeg tror jeg er over han, kommer det likefullt tilbake. Grunnen til at jeg ikke kutter kontakten er at dette er en av mine eldste venner. Og jeg kommer til å savne å ha han i livet mitt, samtidig så jeg savner han nå og...

Hvorfor det er "umulig"? Hadde jeg visst det, hadde jeg kanskje klart å gjort noe med det. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor MÅ du glemme dette mennesket da, og hvorfor er det umulig? *nysgjerrig*

Fordi jeg føler meg unormal som følte det jeg gjorde etter kort tid, la ikke noe i det men følesene bare kom. Tenker at de må være falske og at det er noe gale med meg.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Fordi jeg føler meg unormal som følte det jeg gjorde etter kort tid, la ikke noe i det men følesene bare kom. Tenker at de må være falske og at det er noe gale med meg.

Noe galt med deg tviler jeg sterkt på at det er. Følelser dukker opp, ut av det blå. De har man ingen kontroll på, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...