Gjest Gjest_lise_* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er gravid, 6 mnd på vei, magen er stor nå. En ting jeg lurer på, tenner egentlig menn på gravide kvinner? Samboeren min og jeg har mindre sex nå enn før, og han har hatt webcam sex og lignende for så å komme å tømme seg hos meg. Tross dette, har jeg bestemt meg for å gi ham en ny sjanse. Tydligvis er det noe galt, men jeg vet ikke hva. Jeg har tolket det dit hen at det er meg? Eller det vil si min gravide kropp?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Om hun holder seg slank og ren og pen til tross for at hun er gravid kan det faktisk være ganske sexy men har full forståelse for at hun ikke orker...
Gjest mann 31 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Må ærlig innrømme at det ikke er spesielt sexy, hvis ikke det er dama da
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Om hun holder seg slank og ren og pen til tross for at hun er gravid kan det faktisk være ganske sexy men har full forståelse for at hun ikke orker... Har lagt på meg litt, men det er da vel for all del naturlig! Mye vann i kroppen og jeg akter ikke slanke meg under graviditeten og sette babyens liv på spill for min samboers ståpikk.. Ren og pen er jeg, og velstelt. Jeg er ikke slaskete eller noe sånt. Ikke strekkmerker engang enda. Så det eneste jeg kommer fram til er at han rett og slett ikke liker en gravid kvinnekropp..Dette er vel forskjellig fra person til person, men jeg lurer på om menn genrelt liker gravide kvinnekropper eller ikke? Takk for svar forresten. :-)
Pingting Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Såvidt jeg har skjønt er det oså mange menn som er redde for å skade babyen, til tross for at de vet at det ikke er særlig realistisk. Kan det være noe sånt kanskje?
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Såvidt jeg har skjønt er det oså mange menn som er redde for å skade babyen, til tross for at de vet at det ikke er særlig realistisk. Kan det være noe sånt kanskje? Det tror jeg ikke. For når vi først har sex er han hardhendt fingringen, og tar ofte kvelertak på meg, når han kommer kveler han så hardt at jeg ikke kan puste. (dette varer ikke lenge, og jeg liker det selv, så det er ikke noe farlig.) Han er da hardhendt generelt.
Gjest Mikayla Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Det tror jeg ikke. For når vi først har sex er han hardhendt fingringen, og tar ofte kvelertak på meg, når han kommer kveler han så hardt at jeg ikke kan puste. (dette varer ikke lenge, og jeg liker det selv, så det er ikke noe farlig.) Han er da hardhendt generelt. Jeg synes kvelertak hørtes skummelt ut, for håpe han har kontroll.
Gjest mann 35 Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes gravide jenter er utrolig flotte. Det at kroppen forandrer seg så mye er veldig fasinerende. Jeg må si det tenner meg å se en gravid jente komme vaggende.
Gjest mannnn Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Det er vel ikke videre sexy. Det som var ok for min del da var at dama var uendelig mye kåtere under graviditetene enn etter fødsel.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er gravid, 6 mnd på vei, magen er stor nå. En ting jeg lurer på, tenner egentlig menn på gravide kvinner? Samboeren min og jeg har mindre sex nå enn før, og han har hatt webcam sex og lignende for så å komme å tømme seg hos meg. Tross dette, har jeg bestemt meg for å gi ham en ny sjanse. Tydligvis er det noe galt, men jeg vet ikke hva. Jeg har tolket det dit hen at det er meg? Eller det vil si min gravide kropp? Det trenger jo ikke ha noe med hverken deg eller graviditeten å gjøre at han oppfører seg slik. Det kan like gjerne være han det er noe galt med, og dette må dere diskutere.
Gjest jotun Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Jeg er gravid, 6 mnd på vei, magen er stor nå. En ting jeg lurer på, tenner egentlig menn på gravide kvinner?Det er dritlekkert med gravide damer. De har en utrolig deilig utstråling og er vireklig tiltrekkende, men ansikter må jo som ellers være av det søte slaget :-D
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Tenner ikke spes på gravide må jeg si, men hadde det vært dama mi så hadde det ikke hatt noe å si, er jo personen jeg elsker, ikke bare kroppen jeg tenner på. Hva med å snakke sammen om dette, generelt så virker det som om folk i et forhold ikke snakker sammen om disse viktige tingene. Lager seg sine egne tanker om hva partneren sin muligens kan føle og mene, det er veldig farlig og destruktivt å bedreive slikt.
Gjest Gjest Mann 24 Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 Synes faktisk at gravide damer er veldig flott! Det viser jo at hun er kvinne og fruktbar, og det er jo det vi menn ser etter (derfor vi av natur sjekker ut rumpe og former...) For eksempel hun jenta i denne artikkelen. Ser kjempefint ut! Men sex er ikke det man tenker på først.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #14 Skrevet 22. mars 2009 Det tror jeg ikke. For når vi først har sex er han hardhendt fingringen, og tar ofte kvelertak på meg, når han kommer kveler han så hardt at jeg ikke kan puste. (dette varer ikke lenge, og jeg liker det selv, så det er ikke noe farlig.) Han er da hardhendt generelt. Sikkert lurt å ta en pause fra kvelding og hardhendt sex når du er gravid. :S
Gjest Sandskjell Skrevet 22. mars 2009 #15 Skrevet 22. mars 2009 Synes faktisk at gravide damer er veldig flott! Det viser jo at hun er kvinne og fruktbar, og det er jo det vi menn ser etter (derfor vi av natur sjekker ut rumpe og former...) For eksempel hun jenta i denne artikkelen. Ser kjempefint ut! Men sex er ikke det man tenker på først.Veldig FLOTT kvinne, men jo... noen av oss tenker på sex når en ser slike flotte kvinner :-D Veldig veldig flott kvinne :-D
Rimmern Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 Jeg stusser litt over denne tråden, og er ikke helt sikker på autensiteten. Men, men: Personlig synes jeg gravide kvinner kan være _veldig_ tiltrekkende. Det er noe med utstrålingen, vitaliteten etc. som i en del tilfeller kan bli ganske så sexy. Det er i alle tilfeller ikke noe _negativt_ tenningsmessig for min del.
rangi Skrevet 22. mars 2009 #17 Skrevet 22. mars 2009 Min mann tenner iallfall på meg. Og, det holder i massevis for min del:)
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 Jeg stusser litt over denne tråden, og er ikke helt sikker på autensiteten. Men, men: Personlig synes jeg gravide kvinner kan være _veldig_ tiltrekkende. Det er noe med utstrålingen, vitaliteten etc. som i en del tilfeller kan bli ganske så sexy. Det er i alle tilfeller ikke noe _negativt_ tenningsmessig for min del. Hva betyr autensitet?
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 23. mars 2009 #19 Skrevet 23. mars 2009 Sikkert lurt å ta en pause fra kvelding og hardhendt sex når du er gravid. :S Jo, men ingen fare. Alt er under kontroll, lar meg ikke pille på nesa. :-)
Lyon Skrevet 23. mars 2009 #20 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er gravid, 6 mnd på vei, magen er stor nå. En ting jeg lurer på, tenner egentlig menn på gravide kvinner? Samboeren min og jeg har mindre sex nå enn før, og han har hatt webcam sex og lignende for så å komme å tømme seg hos meg. Tross dette, har jeg bestemt meg for å gi ham en ny sjanse. Tydligvis er det noe galt, men jeg vet ikke hva. Jeg har tolket det dit hen at det er meg? Eller det vil si min gravide kropp? Han virker ikke akkurat klar for å bli far, men det kan fort endre seg. For meg er ei deilig jente ei deilig jente, gravid eller ikke. Og jeg er enig i at gravide jenter som har det bra ofte har en helt spesiell utrstråling, tror det har noe med at de er stolte og forventningsfulle av å være gravide. Denne typen gravide, som er fornøyde og har et litt flørtende og frekt blikk som sier "se jeg er befruktet" er megasexy! Men den typen som eser ut enormt og vasser rundt i joggebukse og er 190% fødemaskin tenner ikke meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå