Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Til skole bruk? har ingen spesielle krav bare at den er lett og liten.. og har skriveprogram...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da velger du en enkel en med linux, som du legger inn openoffice.org i. Så har du spart en tusing bare der.

Bare vær obs på at disse miniPC-ene ikke er fullverdige multimediaPC-er, Du må ikke regne med lagringsplass til filmer etc., og de er ikke egnet som PC nummer en.

Men som supplement på skolebenken og på trikk, tog og buss er de helt grei.

Skal du ha den som ekstraPC, så velger du en liten en, med stor batterikapasitet. Du finner modeller med og uten harddisk. De uten tåler mer mekanisk trøkk, men har enn så lenge dårligere kapasitet.

Skrevet

Hvis jeg skal kjøpe en sånn (for ja, det frister) ville jeg fokusert på hvilken som har best batterikapasitet, da dette er pcer man har med seg på farten. På skolen min er det flere som må lade pcene i pausene for at de skal virke hele dagen, og det holder ikke..

Gjest peanut
Skrevet

Jeg har selv en acer aspire one som jeg har hatt siden før jul, og er kjempe fornøyd med den.

Kjøpte den med linux, og den funker kjempe fint og har ikke hatt noe problemer/feil med den :)

Eneste som var, er at jeg likte ikke linux versjon som var på maskin, så jeg kjører den med ubuntu da :)

Skrevet
Her finner du en test av Aspire One, Asus Eee og MSI Wind.
Gjest eee :)
Skrevet

Jeg har hatt min kjære Asus eee 900 med meg rundt omkring hver eneste dag nå i et drøyt halvt års tid. Kan ikke skjønne hvordan jeg klarte meg uten!

Perfekt til skriving, sjekking av mail og surfing på farten. Veier én kg og du merker knapt at du bærer den med deg.

Den modellen er vel gått ut av produksjon nå, men jeg sikler på en eee 1000HE som erstatning med tid og stunder. Tror jeg vil bli enda mer forelska i den. :rødme:

Skrevet

hardware.no virker ganske fornøyd med Lenovo Ideapad S10.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Acer Aspire One.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...